(mevzu seni unutmak değil koca bir şehri gömmek anılara yani anlayacağın çok uykusuz geceler biriktireceğim vazgeçilmiş sabahlara
yanılmışım derin bir kuyuya saldığım yerde ömrümü sandım ki Yusuf ısıtacak üşüyen parmaklarımı ki cüretimden sorgulandığım kadar çocuk sev-di-ğim-ce günahkârdım
daha yolun başındasın sen anlamadın henüz bir gece vakti vurulduğumu yalnızlık denen illet koymadı göğsünün ortasına bir yumruk hala sanıyorsun ki pencerendeki gün/eşin ben olduğunu
hele bir kırkım çıksın dağıt anılarını bir ölünün sende kalan gülüşlerini, mutluluğunu anlarsın bir gün sende aynaların dile gelip pişmanlık kustuğunu
şimdi sana -seni seviyorum" diyen kadın nerede? ve -gitme" diye pantolon paçana asılan o masum çocuk sen öldürdün onu sen
bir kraldın nazarımda hükümdarlığın arafa dek şimdi eli kanlı bir katilsin ve affın yok y o k...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
antrparantez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
antrparantez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşama isteği yitirmiş kuru bir dal gibiyim. Beni renklendiren, çiçeklendiren sendin, kopardılar… Seni yeşertmek için beni kuruttular. Seni yepyeni sevgilere aşılamak için benim dallarımı kestiler. Seni yaşatmak için beni vurdular, öldürdüler, parça parça ettiler… Kader… Kader bu öyle mi sevgili yavrum? Kader mi çıkardı seni karşıma? Kader mi seni de beni de böyle perişan eden? Yollarımızı ayıran kader.. Umutlarımızı kıran kader.. Gözyaşlarımızı, gözbebeklerimize dolduran kader… Ne olur, şu ‘’Kader’’ dedikleri güç, içimizdeki duygulara da hükmünü geçirse.. Unutsak birbirimizi.. Her şeyi unutsak…
İki olup da tek savaşmak .. Zorluğundan ziyade hayatından alınan , koparılan parçalar bir araya gelmez ki.. Biz affediciyiz malesef diyorum.. A f f e d i y o r u z ..
hele bir kırkım çıksın dağıt anılarını bir ölünün sende kalan gülüşlerini, mutluluğunu anlarsın bir gün sende aynaların dile gelip pişmanlık kustuğunu............
Bağrında meşaleler yanarken cesetlerin zehir zemberek bir şiir Şairemin dilinde.. yürekteki göç söyler ayrılık şarkısını.. seslendirme ile fevkalade bir şiir ..çok tebrik ettim Türkan'ım..sevgiler ..selamlar..
oyy yüreğimin dili ablam, sen yaz ben okuyayım, sen oku ben dinleyeyim...yüreğime hançer gibi saplansın bırak sözlerin, bırak hüznün hazzına kaleminin sihrinde varayım...iyi ki yazıyorsun ablam, hiç susmasın kalemin...çok sevgiler,selamlar...
Çok hüzülüydü ve öfkeli. Ki şiddetli bir karışımdır. ikisi. Affetmek hafifliktir usta. Şimdi arafa dek yüreğine bir ağırlığı taşıtma. Yüreğine sağlık şair yüreğin dert görmesin.
aşkın öz kardeşidir nefret vefasızlık olur ikisini birbirinden ayırmak ben arafa kadar taşırım üşenmem Allah affetsin bizler aciz kuluz hangi haddimize?
“Zamanı Durdurdun Sen, Ayrılığı Ekledin Sonbahara... Mevsimin Bütün Bulutları Gözlerimde Birikti de Ben Yağamadım Bakışlarına...
Acıyı Göğüsleyebilmek, Sevdiğin İçin Ölebilmek, Göğüslemek Acıyı Ne Amaç İçin Olduğu da Önemli... İki Kişi Olunca Aşılırmış Zorluklar Biz İki Kişi Değildik... Akıntıya Çekilen Kürek Gibiydi Direncim... Yanımda Yoktu, Belki de Hiç Olmadı...
O Kadar Sustun ki Bana ve O Kadar Yoktun ki Ne Bedenim Ne Ruhum Dayanabildi Bak! Öldürdün Bizi Acıtarak Kanatarak! “
çokları af defterinden yenik çıktı şairem.ama bizler affetmemiştik onları onu.haydeee yol yolda olanındır.bu şiir ses müzik ruhuma dokunarak okuttu.sevgimdesin melek yürek
kutladım yürekten...
sevgiler..