Sözlerim benim Divane sızıların ardınca acı soluk Gözyaşlarıyla beslenir yüzümün toprağında Yeşerir ve uzar gölgeleri ahlanmaların…
Babamın bıraktığı yerden dokunuyorum hayata Anamın göz çukurunda kıvranıyorum iki damla Hüzünle dönüyor yüreğimde kör bıçak Anlıyorum ki Beni ben öldürebilirim ancak!
Sırlı camlarda altyazısız saklı endişelerim Kalbim ki Anadolu toprağında gömü Alev işli 7 yaşımın gözü...
Aldırmıyorum dilimden dökülen çığa Doğunun kızıl ağıtını almışım ya koynuma Almışım ya alfabeye serçe ölülerini Vız gelir rengini bohçalayıp kaçan hercai bana Kıvılcımlar gülmüşüz Kardelenler ölmüşüz…
Gözlerimin göğünde vuruldu güvercinler Elhapı oynamıyor kolsuz bacaksız sabiler Onurlu duruyorken ölüm omurgamda Ki en eski iz ölüm alın çizgilerimde Zihnimde ki pusuda an be an -Dokuzuncu mısrada renk vermiştim oysa- Oysa demiştim ölümle atışmama Dilimde inci siyahı kal Sükût yüreğime nazar nasılsa…
Sıla yanığı avuçlarım Ağzımın yorgunluğuyla sızlanırken Babamın avuçlarına bırakıyorum şiiri Okusun diye çocuk dilim Gözlerimde dağ lalesi ezikliğini Kederinin uyuyan derinliğini Duraksamadan dokunuşumu yamaçlarına Uyak olup düşüşümü yeşil bakışlarına Sonra “sıkılmadın mı” deyişimi Abece’den en çok noktalı O’yu sevemeyişimi Od’larını korladıkça alfabeden kovuluşumu Bile bile cevapsız sorular soruşumu….
/Ah süveyda düşleri gece boylarının Eklemekten yoruldum her sonraya bir önce İçinin boşluğunun yankısında boğuldum!/
Ansızın çıkagelir ölüm deyi Çocuk gülüşlerime sıvalar vurdum siyahi Sönmeden gözlerimin feri Maî bir duayla örteceğim sesimi Haşra dek kalbim Haşra dek Sus beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ş/âyet Demişse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ş/âyet Demişse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.