Dudaklarımın arasında yaralı bir ünlem izi Ünlem ki örseli esi…
Gökyüzünden kırlangıçları topluyorum Dönmenin iki damla acısı süzüldükçe gözlerinden -Ki dönmenin yenilmek olmadığı tüm dönüşlere demişken Işığını feda ederek gözbebeklerimin- Ağır aksak kelam susuyorum Tarumar alfabemle içimde ki boşluğa Acıyan y/anımla hayıflanarak…
Bir şairin kaleminden öykünmek isteyen Ve özünü sıradanlaştıran suretlerden kaçarak Boğazıma düğümlenen harflerden bir demet kaygı seçip Merhaba diyorum tüm kırlangıçlara öykünerek Merhaba gökyüzüne al veda salan Kendine eksilen Ayrılığa yarım yıllık ömrüyle çoğalanlara…
Varlığım hükümsüzken gecenin siyahi şalı altında Bir bebeğim boşluğa bıraktığı çığlık misali yankıyım kendime Yusuf’un Züleyha’ya sarf ettiği ince sızı kelimelerle Sayfanın beyazında can çekişiyorum -Ki nicedir aşkın piri şems kaylulelerde- Al gülün yaprağında yaralı bir koku Uçurum kenarında naif bir doku Bülbülün dudağında kesik bir suskuyum Tüm bu nihayetsiz dar vakitlerde…
Kavruk sarı bir masal yarım kalmışlığıyla Dokunuyor uzak yollardan içimin kıyılarına Ölüme düş kuran ömrüm Kıskansa da babamı benden çok seven meleği Sen’deliyorum durmadan anımsamalarda Adını topuğuma yazmıştın oysa Ve her yarın bir düne gebeyken Basamıyorum sağlam adım gün tazesi umutlara Mimiği olamıyorum düş rengi gülüşlerin Çoğul zamanların angarya kederleriyle Hemhal olsam da Ellerinden tutup yürüyoruz gölgemle Mecalsiz dokunuyorum saçlarına çocukluğumun Men ediyorum sonrasında gönlümü Kifayetsiz kaldığım 7 yaşıma ram hüznün hâr hallerine…
Ahşap kapılarda gıcırdayan görkemli acılara Bir dip not düştü ünlem Boşluklar acıtıyor içimizi dünlerin sağrısında Göğe küs güvercinler misali Beynimiz küs kalbimize Koca bir kentin korkusunu taşıyoruz bu yüzden gözlerimizde…
Bağışlıyorum içimin boşluğunu tüm ünlemlere/parantez içine alınmış sessizliğimle…
(Bir gurup keder vakti öykünen meczup ve de anlık cümle halleri)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ünlem! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ünlem! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şairin kaleminden öykünmek isteyen Ve özünü sıradanlaştıran suretlerden kaçarak Boğazıma düğümlenen harflerden bir demet kaygı seçip Merhaba diyorum tüm kırlangıçlara öykünerek Merhaba gökyüzüne al veda salan Kendine eksilen Ayrılığa yarım yıllık ömrüyle çoğalanlara…
...
serseri ve gezgin kırlangıçların yolculuklarını oldm olası kıskanırım, kendimi çoğaltmak için kırlangıçvarı düşlerimde sıcak ülkelere şiirler yazıyorum hala , yarım ve yalınayak öykülerime... ...
kutlarım
kaleminiz ço çok iyi galiba yorum yapmak böyle eserlere gölge gibi.bu nednele iç sesimle konuştum yorum yazamadım.
Ahşap kapılarda gıcırdayan görkemli acılara Bir dip not düştü ünlem Boşluklar acıtıyor içimizi dünlerin sağrısında Göğe küs güvercinler misali Beynimiz küs kalbimize Koca bir kentin korkusunu taşıyoruz bu yüzden gözlerimizde…
Çok güzeldi şiir beğeni ile okudum üstadım, Yüreğine kalemine sağlık, Yüreğin kalemin daim olsun..... Saygılar selamlar..................
" acın acımdır demiştik ki hala gülüşlü felaketim bütün kuşların celladına uzat boynumu kapat bütün kuş ölülerine gözlerimi kapat ki boynundaki bütün giyotinleri ben üstleneyim! "
dercesine heee.. yukarıdaki - ki birzdan aşağıda kalacak- bir yorumcunun yorumu da etkiledi diye..