Ayrılıklara karşı vurdumduymazım. Keyifleri dört köşe ayrılıkları Kaldırım taşı gibi döşedim yollarıma Çektikleri yaslar umurunda değil hovarda yanımın…
İyi de… “Merhaba!” dediği o günden beri, Niye aklım o kıza takılı kaldı? Haber güvercini pencereme kondukça Neden bacaklarında bağlı bir pusula olup olmadığına bakıyorum?
Kalbimdeki ritm bozukluğunun ne zaman başladığını da hatırlayamıyorum. İlk “Merhaba” dediği günden beri mi? Yoksa, o küçük vesikalık fotoğrafını Cüzdanımda taşımaya başladığımdan beri mi? Bu aşk hangi şiirin hangi mısraında dillendi?
Ayrılıklarının vurdumduymazlığıyla hovarda gönlüm Yanıp tutuşuyor şimdi! Aşkların birer hovardalıktan ibaret olduğu yaşamda, Ne yapmalıyım, Nasıl yapmalıyım, Bilmem ki… Ayrılıklar neden birer pişmanlık, Aşklar tutku oldu bana? Vurdumduymazlıklarımın kedere büründüğü bu tarihi not düşmeliyim… Artık, yaşarken ölmenin sırrını biliyorum. Artık, derin nefeslerle soluyorum, yaşamı hissederek… Sana şükürler olsun Tanrım!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞÜKÜRLER OLSUN TANRIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞÜKÜRLER OLSUN TANRIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılıklara karşı vurdumduymaz olunamıyor. En azından ben olamıyorum..Öyle olsaydı bunca şiir yazılır mıydı? Bakma sen o şiirlerdeki gülüşlere..Hewr birisi ayrılık ayrılık kokar aslında.
İlahi Hocam.
Saygılarımla.