Sensin ve benim, yani hayatın küçük dolaplarına gizlenmiş iki çocuk. - Sen aşka sarılırken, soyut bir hazla, ben sana sarılıyorum aşk sensin diyerek… Tanım belirsiz.
- Sen, senin belirsizliğine damlamış aşkı, - Ben aşka, bulanmış belirsizliği kucakladım.
Bulabilir miyiz dersin, somut bir şeyler? Çocuğuz ve uykudayız, Rüyamdan çıkagelirsen ve dersen sev; Bulursun aşkın tanımını Ben ise seni… Uyku tenime değse Ve ayaklarına kapansaönümde ki sözcükler Sözcüklerin her çığlığı tınlasa kulak memelerinde, Senin ve benim bildiğimiz bir tanım olsa aşk… Aşık bir geceden kalma şiirler koşuşarak, Her şiir ne söylüyorsa öylesine mest, mutlu, kaygısız, Dalkavukça sevişmelerden bihaber, Utangaç öpüşmelerden de… Kısa sürerek uyandıracak bu rüya elbette, Ellerimizin birbirimize dokunamadığını anlayarak. Gözlerinden gözlerim yakalayabilir miydi, bilmem, aynı düşü… Aslında aşkın aramızda hiç dolaşmadığını anlayarak küsüşebiliriz de… Önce ikinci bir düş, aynısından dileyerek, Biraz uzun sürmesini sağlayabilir erken yatmak.
Kapımın önünde Bu defa kokun zil çalmakta Ve doğruca bana sarılmakta aşk yerine Ben kokulara aldanıp rüyaları bırakmam Sahi, nedir aşk? Aşk, gerçekten sen misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENSİN AŞK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENSİN AŞK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL EVİNİZİN SESİ DİZELERE NEFİS AKMIŞ ÜSTADIM.ONUN TARİFİ HERKESE GÖRE DEĞİŞİK YAPILIR. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. Kapımın önünde Bu defa kokun zil çalmakta Ve doğruca bana sarılmakta aşk yerine Ben kokulara aldanıp rüyaları bırakmam Sahi, nedir aşk? Aşk, gerçekten sen misin? SAYGILARIMLA...
KÜÇÜK OZAN tarafından 12/22/2012 1:20:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
- Karanlığım uzamakta uykusuzca… Kapımın önünde Bu defa kokun zil çalmakta Ve doğruca bana sarılmakta aşk yerine Ben kokulara aldanıp rüyaları bırakmam Sahi, nedir aşk? Aşk, gerçekten sen misin?
yine harika bir şiir okudum.. binlerce yıllardır binlerce tanımı tarifi yapılan aşk.. sahi nedir aşk..harikaydınız usta... saygımla...
Ne ben söyleyeyim arkadaşım.Bu cevabı ancak yüreğin verebilir.
Çok çok güzeldi.
Kutlarım.