Nefes almak acımasız bir telaş... Gerçekler acı veren bir tokat misali Bir nefessizlik anında çarpar yüzüne. Dönmedi mi dönmez umutlar gerçeğe. Yalancı sevdalardan başka, Daha büyük, Hangi yalanı bekliyoruz? Gerçeği aramağa gitmeden az önce Veya hangi yalanı terk edemiyoruz da, Mimikleri çoğaltıyoruz suratımızda?…
Gerçek ve yalan arasında acz içinde kalmak… Neyi değiştirir ki, gerçeği bilmek, Yalanı bilemedikçe?
Korktukça karanlıktan, mum ışığında gölgeler yarattık Ve her sesin limiti yüksekti algılarımızda; Yarattığımız gölgelerden kapı arkalarına saklandık. Yalnızlık, uzun metrajlı bir filmdi, Titrek ve sıkılgandı…
Yalnızlık, berbattı… Tahteravalliye binemedim tek başıma Ve salıncağımı sallayacak kimsem yoktu… Gece olup da başladığında film, Başlayan nefes zorluğu krampları oluyordu kaburgalarımda. Nefessiz kaldıkça boğdu yalnızlığım... Oksijensizlik için oksijen makinası şarttı… O, karışıp da oksijene, Ciğerlerime ulaşsa, Ancak çürük bir süngerimsi doku bulacaktı.
Gözlerime dolacaktı yalnızlığım, İçimdeki pişmanlıklar ağlayacaktı… Zavallı çocukluğum, Öksüz çocukluğum, Küçük korkularla büyük kabuslar görerek büyüttüğüm zavallım… Zavallı portakal ağacım, Her birini bir gülücükle değiştiğim zavallı portakallarım benim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEK VE YALAN ARASI YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEK VE YALAN ARASI YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalnızlık yakar ve söndürür umutları..sadece çevrene gülücüklerinle rol yaparsın mutluyum diye ...yüreği ele veren gözdür ve gözden anlayan kaç kişi kaldıkı dostlar arasında
O öksüz ve zavallı çocukluğun masumiyetini hiç bir şey bozamaz ama yetişkin olup riyayı yaşayan gönüller kırgınlıklarını yalnızlıkla unutmaya çalışır.Sitem vardı ama haklıydı dile getirdiğiniz acımasız gerçekler. Kutlarım.
İçimdeki pişmanlıklar ağlayacaktı… Zavallı çocukluğum Öksüz çocukluğum Küçük korkularla büyük kabuslar görerek büyüttüğüm zavallım… Zavallı portakal ağacım Her birini bir gülücükle değiştiğim zavallı portakallarım benim…
yine güzeldi anlatım yine güzeldi dizeler ve gönül sesiniz saygılarımlasınız
Aslında zavallılık yalnız yaşayan çocuğa yakıştırımamalı, kimi kimsesi olmayan tek başına yaşayan çınarlar onurludur her zaman, kökü ne kadar derindeyse bir o kadar yüceliklere erişir dalları, harikaydı dost, hemde çok.Saygı, selamlar
temizlikte yapılamıyor anılara..
aynen fotoğraf gibi sıkışmışız duvarlar arasında yanlar uçurum..
Etkili bir anlatımdı kutlarım.