Geçerken iki kişilik gölgeler kaldırımlardan Kör pencerelerin sağır duvarları susardı akşam olduğunda Titrek alevlerle raks ederken ayrılık lambalarda Kanardı şarkılar örtülü perdelerin gerisinde…
Omurgası dünden kırık bir şehrin sızısı kalırdı sokaklara Gardiyan kesilen geceler neşter vururken uykulara Erken uyanırdı uykusu harap olmuş erkenci serçeler Gökte haber taşıyan bir tutam turna geçip giderdi Daha demin gibi senin gidişini anımsatan…
Önce karanlık çökerdi siyahıyla mil çekerken gözlere Grisindeki bulutlar saklardı hep yıldızları Oysa az sonra onlarda ağlayacaklardı düşerken yerlere İsmi bilinmedik şehirlerin üzeri yaşarırken Kalın romanların arasında kurutulan güller bahar bekleyecek…
Uzak ilkbaharların sıcaklığı sığınacak kim bilir belki bir şiire Mısraların sonunda sarkıtlar ve buzlu hatıralar uzayacak Gidilemeyen yolların uzaklığı gibi…. Çöküp katmerleşen esmer hasretlerin üstüne
Islak ceketliler Sokak şarkıcılarıyla bir olup Dökülecek sonbahar sonrası sevmelere Şahitlik edecekti Akardiyoncu ve tüm kemancılar Susarken herşey bir kenarda Bir gece vakti söylenecek en güzel aşk şarkıları Derinden bir suskunlukla….
Raylarındaki kara trenler Seferindeki son vapurlar Çakırkeyif bir liman Ve hepsinde bir duman Tıpkı kırmız tuğlalı çatıların zirvesindeki bacalar gibi
Kurum dökülürdü hep kış günü yaklaşırken gök/yüzümüzden Bir yanımız yalnızlığa gebe Diğer tarafımızda hep kar mevsimli bir ayrılık Üşürken her yanımız Ne kadarda beyaz sevmiştik sevişirken tenimiz…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞ SEVMELERİ BİR MEVSİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞ SEVMELERİ BİR MEVSİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Raylarındaki kara trenler Seferindeki son vapurlar Çakırkeyif bir liman Ve hepsinde bir duman Tıpkı kırmız tuğlalı çatıların zirvesindeki bacalar gibi
Kurum dökülürdü hep kış günü yaklaşırken gök/yüzümüzden Bir yanımız yalnızlığa gebe Diğer tarafımızda hep kar mevsimli bir ayrılık Üşürken her yanımız Ne kadarda beyaz sevmiştik sevişirken tenimiz…
Çok güzeldi okuduğum dizeler beğendim, Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın.......... Saygılar selamlar
Omurgası dünden kırık bir şehrin sızısı kalırdı sokaklara Gardiyan kesilen geceler neşter vururken uykulara Erken uyanırdı uykusu harap olmuş erkenci serçeler Gökte haber taşıyan bir tutam turna geçip giderdi Daha demin gibi senin gidişini anımsatan…
Çok çok güzel bir şiir okudum..sayfandan tebriklerimle