Z amanın mazimdeki en yakın, E n tatlı kıvrımı, harikulade encamda; M eylediverip doldursa, şadlığı ile anımı. H amlığımı hafakanları sorgularken… Sakın… E vhamlanmasın, hayaller arkamda. R üya bir safvet zembekvari dekorda, İ ğneleyip hodgamı, salıverse şadımı.
V aveylasız sükûtun münzevi tılsımı, U zanıverip sallasa tahtından boşlukları. R ahmet rağbeti ruhtan resmetse rengârenk, G ömülerin gazabından azatlı; muhabbetli kahrımı… U ğuldasa unufak uslar, ufacık ufuklarda N icesiz üzüntüler feveransız yok olur ardı ardına. U ğurlu asırların avdetinde… Utançlı asırlar?...
Y umulmayagörsün gönül gözü, görülesi gerçeğe; I şık taçlı baharlar yokoluverir yâd elde. L av kesilmiş melalin yakıcı nefesi, L ayemut hayatın misilsiz ahenginde dipdiri… A rzular rakseder zamansız bir ritimde yalınayak; R amolurlar eşref saate dongun dilimlerde ağlayarak….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZEMHERİ VURGUNU YILLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZEMHERİ VURGUNU YILLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A rzular rakseder zamansız bir ritimde yalınayak;
R amolurlar eşref saate dongun dilimlerde ağlayarak….
Şiirin güzelliği içinde eriyip tadlara tad bırakan bir akrostiç
Yürekten kutlarım
Hürmetli