(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir'e Bıraktım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir'e Bıraktım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hece hece aşk okuduk aşk dokuduk Şair duygularıyla yaşarmış ,kalem naif duygular yoğun... ............................kaleminizden dökülen kırmızı gül yaprağına dokunan çiğ damlasıydı .........................................saygıyla habib bey
''aşk ne kadar acı verirse versin insanın umutlarını ve sevğilerini diri tutuyor . sevğili bir kazma olur bizim bağrımız toprak .okazmaladıkça daha verimli şiirler çıkar ortaya .ürünler darbelenen sinelerde yetişir... meyveli ağaçlar taşlanır .sen nekaDR UZAK DUR DESENDE İÇİNDEKİ YANAN VOLKANLARI ANCAK YÜREĞİN BİLİR . ACI ÇEKENLER ACI ÇEKENİN HALİNDEN ANLAR....'' SELAM VE SAYĞI İLE KALINIZ....
sayfanıza yeni geldim aşk şiire bu kadar güzel yakışır mı sizin aleminiz ve yüreğiniz aşkı ne güzel anlatmış aşkı nadasa bırak ama yüreğini nadasa bırakma sayın hocam usta şaire yorum haddim değil ama o güzel yüreği kutlamak istedim saygılar diliyorum
şiir yazmak en çok duygu işidir, yürek işiidir, içtenlik işidir bence...gerisi sonra gelir...sayfaya düşen yürek dolusu şiirinizi içtenliğimle kutluyorum geçte olsa...her daim şiirle ve saygımla...
Değerli üstat Şiirinizde gizemli bir ifade sezdim. Ben bu gizemleri keşfetmeyi çok severim. Yalandan ve riyakarlıktan canınız çok yanmış. Deymez üzülmeye.Şimdi realite müstesna oldu Saygı ve hürmetle
Hiçbir şiir kadının olmadığı boşluğu dolduramıyor…
Yaşarken öldüremezsin içindekini…. Seyrettiğin filmler dinlediğin şarkılar… İnsan kendi yalnızlığıyla değil yalnızlığı bırakanla onunla ayakta durabiliyor…
Çok etkileyici ,düşündürücü ve de sürükleyici dizelerin harika şairi Habib kardeşimizi gerçekten kutluyorum.İşte şiir gibi şiir. Yüreğin kırgınlıkları sitemleri dökülmüş dizelere.İnan her mısrası farklı bir şiir başlı başına.Yürek gücünüzü emeğinizi kutluyorum..
Huseyin Kara tarafından 12/11/2012 9:21:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşka dair ne varsa Yaklaştırma kadın Şiir’e bıraktım Tadını aşk’ın
Ne seninle ne sensiz, derler ya doğru. Bu kadınların bence saçlarını kısaltmalı. Belki faydası olur. Şiir kadın dırdırı dinlemekten insanı alıkoyar, yazarsan ortada bir ürün olur, görünür. Kadını 40 yıl sırtında taşı, eve bir gün ekmek getirmeyi unut hapı yutarsın. Şiirin şaheser dizesi: " Yaklaşma kadın!.." dizesi olup şairi tebrik ediyorum.
ben şimdi senin yazmakla yazamamak arasında sıkışan kadınını düşünüyorum. dizelerle kadına meydan okumak her babayiğidin harcı olmasa gerek sevgili Habib:)) şairler yazdıkça ölürmüş yoksa yazarlar mıydı:)) ya dedim ki sayfana gelirken şimdi benim varlığım ve yokluğum arasında bi fark olmayacak ama olsun şimdi yağcılarla anılırım.bu da birşey:)) Paylaşmak değil daha da yalıtmaktır kendini aslında yazanın istediği. İmgelerin geçişimsizliği üzerine kurulan bir çatı her zaman yağmur ve rüzgara karşı daha sağlıklı gibi geliyor bana. eleştiri kısmına gelince Olgun beye katılıyorum.
Yazmak,panzehir gibidir.Zehir enjekte edilmiş duygular bu şekilde tedavi edilirse kişi yeniden yaşama tutunur.Ve her şeye rağmen yaşama tutunmak lazım gelir.Kanayan yanlarınızın sevgiyle dolması dileğiyle.
huysuz. tarafından 12/11/2012 6:05:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül bahçesine ekilen o aşk tohumu verilen emeğin değerini bilmezse elbette hasadı göremez, nadasa kalır. Büyük bir aşkın hazin sonunu anlatır gibiydi bu güzel serbest şiir. Tebrik ediyorum, saygılarımla.
eleştirim şiire değil...sadece bu siteye mahsus bir durum da değil...şiir sitelerinde, site sahiplerinin ve yönetimde olanların şiirlerinin seçki dışı olmasını daha uygun buluyorum...eğer bir gün site açarsam kesinlikle öyle yapacağım :)
seçki konusunda seçki üyeleri ve site yönetimi yeteri derecede töhmet altında kaldıkları için böyle bir uygulamanın daha uygun olduğunu düşünüyorum sadece.
sitede gün içinde eklenen bu tarzda yazılmış kısa şiirler ile kıyasladığımızda bu şiir çok iyi diyebiliriz. genel düşüncemi soracak olursanız; kalite şiirler yanında o kadar da abartılacak yanı yok şiirin. neden mi?
şiir; aşk, gözler ve kadın ekseninde vurgu amaçlı kullanılan ama kısa bir şiirde olmaması gereken tekrarlarla dolu... Türkçe'miz dünya dillerinde en zengin dil olduğuna göre, tekrarlara alternatif arayışlar ile bu güzel şiir daha vurucu sözcüklerle bezenmeliydi diye düşünüyorum.
şiir kaburgasının "ş" harfi üzerine kurulması sesi gürleştirken yumuşak "ğ" ile hafif bir tını verilmek istenmiş şiire.
"kahveye dönmüş gözlerde asılmak" ve finaldaki ses uyumu müthiş! (orada hepimiz hemfikiriz)
şiirin melodik bir sesi oluşu ve içtenliği ile site şiirleri arasında yerini hakettiğini ve şairin çok daha iyilerine imza olacak donanıma sahip olduğuna inandığımı belirterek -tebrik ediyorum-
Bulabildiğim şiirden yana iki güzel dize. Fakat şiiri günün ödüllü şiirlerinden olacak kadar etkili bulamadım. Bazan güne düşen şiirler demek ki çok fakir oluyor ki bunların arasından seçkiye lâyık şiir bulmakta zorlanılıyor.
Duygular içinizden geldiği gibi dökülmüş dizelere. Tabiri caizse, hormonsuz organik meyveler gibiydi şiiriniz. Ben şiirin de doğalını severim.Beğeniyle haz duyarak okudum.
İstemez miydim Ağlatma kadın!..
Aşka dair ne varsa Yaklaştırma kadın Şiir’e bıraktım Tadını aşk’ın
Aşk mutlu ettiği gibi bir o kadar da acıtır yüreği. Sağlıcakla ve mutlu kalın efendim.
''Aşka dair ne varsa Yaklaştırma kadın Şiir’e bıraktım Tadını aşk’ın '' ... Bütün mesele aşka aşık olabilmek da zaten...Şiir gücünü acıdan, aşk ateşini ayrılıktan alıyor. İtici güç sanat için; acı çekmek. Gönlümüzün tam olarak ne istediğini bilsek heralde aşk da biterdi...
Tebrik ederim Habib bey. Saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 12/11/2012 12:38:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ya işte sayın Ansızın insan oğlu böyledir bazen acımasız olabiliyor :)sizler çalışın çabalayın bizlere yenilikler sunun arada birde kendinize özgü kaleminizi konuşturun vay efendim şurasında şu gereksiz ,vay efendim yağmurlu havada yazma sen yok efendim bu kadar insan var sayfada yine cevap vermiyeceksiniz tripleri:)yani bırakmıyorlar şöyle tadınca mısralarda kadınınıza seslenişinizi gerçi sizdede vazgeçiş var aşka dair tamam şiirde kalsın tadı aşkın ilhamınız bol olsun:)
Şiirde daha içten ve kaygısızdır aşk,daha sade ve alabildiğine kelimelerin yüzdüğü duru bir derya gibi. Hayatta yaşanılamayan, ertelenen ve hatta sır kalan aşklar kelimelerde can bulunca ,dümeni ele geçiren korsanlar gibi istediğin yere sürükleyebileceğin bir hal üzre dökülüyor kağıda. Kaygı,acı ve vuslata dair endişeler olmasa aşk halinin uzleti olmaz ve dahi şiir olmazdı. Bu kadar anlamlı olmasaydı şiiriniz bir ateş verip satırlara seyredecektim kelimelerinizin havaya doğru yükselişini. Fakat hakkını vermek gerekir. tebrik ve selamlarım ile.
Aşka dair ne varsa Yaklaştırma kadın Şiir’e bıraktım Tadını aşk’ın sevgili kardeşim hepimizin yaptığı da bu aşkı hasreti varı yoku şiire bırakmaktır... çok beyendim çalışmanızı yüreğinize saglık kaleminiz var olsun saygılarımla zaralıcan
Şiir güzel, ama şiirde (Ki çok uzun bir şiir değil) beş yerde geçen "kadın" kelimesi şiiri azıcık bozmuş. Yani aceleye gelmiş gibi... Fakat açıkça söyleyeyim genel olarak çok beğendim.
Yürekteki kırgınlık ,hayal kırıklığı ve sitemler son derece anlamlı ve güzel dökülmüş dizelere beğenerek okudum şiirinizi yüreğinize sağlı saygı ve selamlarımı bırakıyorum sayfanıza
ama rengini sızının sorma şaire..