Ya kelebekler yırtar yelkenlerin bezini Ya martıların kanadındaki fırtına
Balıkçılların yakasına asılırken deniz Kıyı hep dalgalı ve köpük köpüktür Denizci türküleri yosunlu kayalıklarda yankılanırken Mor yüzlü bulut ağlarken sallanırdı mavi
Kıyılar alabildiğine durgun kalırken Gecenin içindeki yakamozda çekilirdi bazen Su sesleri derinde susarken Belki rengini bilmediğim balıklar da uyurdu Kadife çalmış nemli dağların yamaçlarında
Uçurtmalar uçaklarla bir olup uçarken gökte Batıya giden bir kanattaydı hep ilk birleşen ellerimiz Pencere kenarı omzuma dayarken başını Ben hep elindeki düşlerimi uçurdum
Kelebeğin kozasındaki bir rüyaya dalarken Rüzgar gemileri birde martıları havalandırdı Yağmur hep uçtuğumuz kabinde kaldı Ülkeler bulutlarla kapanırken rotasızdık Tek kara parçasıydı ellerin tenime bulaşan harita…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ROTA/SIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ROTA/SIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uçurtmalar uçaklarla bir olup uçarken gökte Batıya giden bir kanattaydı hep ilk birleşen ellerimiz Pencere kenarı omzuma dayarken başını Ben hep elindeki düşlerimi uçurdum
Oysa düşleri elimizden bir bir düşsün diye kurmamıştık ... Yüreğine sağlık dost ... Yüreğim şiirinin rotasına takıldı, ruhuma hüzün kokan ülkelerin rüzgarı değmiş gibi oldu. Kalemin hiç susmasın, tebrikler.
Bütün saldırılara göğüs geriyor bir yönüme, Güç birlikleri gibi göğüs geriyor hayatın acılarına, yıpranıyorum.. Dümeni kırık,rotası sol yanıma oluyor ne oluyorsa... Seni tebrik ederim, şiire selam durdum ablam... SEVGİMLESİN.......
Kelebeğin kozasındaki bir rüyaya dalarken Rüzgar gemileri birde martıları havalandırdı Yağmur hep uçtuğumuz kabinde kaldı Ülkeler bulutlarla kapanırken rotasızdık Tek kara parçasıydı ellerin tenime bulaşan harita…
sende harikasın can oğlum kalemini gönülden kutluyorum sevgilerimle
not:Ya kelebekler yırtar yelkenlerin bezini Ya martıların kandındaki fırtına
sanırım klavye hatası kanadında olacak hadi düzeltiver can oğlum
Ya kelebekler yırtar yelkenlerin bezini Ya martıların kandındaki fırtına Keşke rotamızı bilsek Dümdüz alabildiğine engin denizde gitsek Hayatın belirsizliklerin arkaya atsak Tam yol bilerek ilerlesek Denizin alaborasına kapılmasak Blultlar hep pembe beyaz olsa Ne çok şey istiyorum değil mi... Çok çok sevdim bu dizeleri Sevgilerimle, ışığın yıldızın hep parlasın...
Yüreği gül bahçesi ablam ,gönül bahçendeki goncalar hiç solmasın senin... Ne çok şey istemek değil, içimizdeki umutlar hep ufkun en kısmı değil midirki...
Ablam benim gönülden saygı ve salamlıyorum gül bahçesi o güzel yüreğini...
".... Ülkeler bulutlarla kapanirken rotasızdık Tek kara parçasıydı ellerin tenime bulasan harita.." sadece bu iki cümleyi anlatmak gerek sayfalar dolusu.Çok ama çok beğendim şiiri aldım gittim.
Batıya giden bir kanattaydı hep ilk birleşen ellerimiz
Pencere kenarı omzuma dayarken başını
Ben hep elindeki düşlerimi uçurdum
Oysa düşleri elimizden bir bir düşsün diye kurmamıştık ...
Yüreğine sağlık dost ... Yüreğim şiirinin rotasına takıldı, ruhuma hüzün kokan ülkelerin rüzgarı değmiş gibi oldu. Kalemin hiç susmasın, tebrikler.