Şafak sökmüş gün doğarken, karanlığı yırtarak Yüreğime kor bıraktın, şimdi gönlüm tarûmar... Gittin ardına bakmadan, dünyamı karartarak Parçalandı, sol yanıma sevgi taşıyan damar...
Öfke dolu gözlerinden, kızgın lavlar saçarak Kırdın gönül tellerimi, onmaz yara açarak Ecel oldun düşlerime, umudumu biçerek Dünya denen şu koca han, bana sanki bir mezar...
O sımsıcak yürek sensiz, keder derip donuyor Apaydınlık şu gönlümde, son ışık da sönüyor Bir sevdayı heba etmen; bu bana dokunuyor Daha goncayken güllerim, dallarıma yağdı kar...
Şimdi çile kazanında, hergün kâhır pişiyor Yağmur yüklü gözlerimden, nice seller taşıyor Sanma hâlâ ayaklarım sana doğru koşuyor Çalmam bir daha kapını, ölsem de garip, naçar
Aşka mekân şu kalbimde fırtınalar esiyor Teselliyi çok denedim; gönül kırgın, küsüyor Her tuttuğum dal kırıldı, umudum buz kesiyor Sen gülerken ey vefasız! bana kalan âh-u zâr...
Mecit AKTÜRK
***Bu güzel ses ve yorum için Deniz Uzuner Hanıma çok çok teşekkür ederim.***
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BANA KALAN ÂH-U ZÂR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BANA KALAN ÂH-U ZÂR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akşamcılar görmesin bu şiiri... Bir yetmişlik daha açarlar bu sese bu nefese enfes şiire... Sigarakolikler de efkâr bırakırlar dumanlarında... Gel de bu şiire yorum yap, yap yapabilirsen... Tıkandım şiirin içimde bıraktıklarıyla... İçim efkâr, can firarda başka alemlere... İşte sen böyle bir kalemsin Mecit AKTÜRK... Alacağın olsun dost...
Deniz UZUNER hanımefendiye ne demeli... Netameli olacak başım bu şiirlerde korkarım:) Bu sese ne nefese teşekkürkler... Şiir şahikaya çıkmış nefeste... İçime çektim nefes nefes dumanları içimde bırakarak...
Her iki yürek sesine sevgiler, hürmetler...
================================================= e d i b / a h m e t
Mecit hocam yine anlam dolu sitemle yazılmış manidar dizeler, hüzün ayrılık özlem ve aşk sarmalında güzel bir şiir okudum ve dinledim Okuyan yazan yüreği candan kutladım selam ve DUA ile.
Muhterem dost zahmetin adımı olur malum her şiir yazan şair güzel şiir okuyamazmış.:))) bende onlardan biriyim birde ben teknoloji cahiliyim bunun için kayıt sistemi olması gerekli öyle bir düzen'eğim yok nasıl yapılır onu da bilmiyorum bir bilenden öğrenmem lazım ki olsun.
Kolay öğrenebileceğim bir yöntemin varsa başım gözüm üstüne seslendir'eyim olsa da olmasa da bir anısı kalırdı dost kardeşim.
Hani, diyorum, siirlerime seslendirme veren bu degerli dostlari bir araya getirirken, sizin de okudugunuz bir siirimi bunlar arasina alsak nasil olur? :)
Sadece gönlümüzde degil, buyrun sayfalarimin arasinda da ölümsüz yerinizi alin :)
Tabi, vaktiniz müsait, misafiriniz yok, okumaya deger bir siir bulabilirseniz.