Ömrüm geçti hep sürgünde Hayallerim kaldı dünde Sensiz ayrı kara günde Benim derde düçâr ANAM.
Çile pişer kazanımda Gam yükü var her anımda Hicrân odu sol yanımda Onmaz yara açar ANAM.
Ne bir tek sen, bir ben dertli Ne bir gönül, bir ten dertli Dertli kundak, kefen dertli Aktan ak’a uçar ANAM.
İki dil var, biri hasdır Dilde kemsöz küfdür, pasdır Asıl servet edep, usdur Bazı benden kaçar ANAM.
Taşlanırsa aciz beden Örnek olur önden giden Çağırmadan bizi güden Göz karayı seçer ANAM.
Aldır kalbin gözyaşları Bitmez dünya telaşları Çıka çıka yokuşları Sen naçar ben naçar ANAM.
Benim dertli öten bülbül Sen ağlama, bari sen gül Kış olsa da mevsim, bir gül Belki bir gün açar ANAM...
Mecit AKTÜRK
Değerli dostlarıma, gönlü zengin "YOKSUL" dostumun antika gramofonundan, dünyanın faniligi ve ana’ya olan sevginin içtenliği ses tonuna yansıtılmış bir şiir sunuyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ANAM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ANAM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seslendirilenler, daha önce indirilmis sesler. Bunlari yeniden yayinlamak kolay da, yeni seslendirmeler icin, oglumun Italya'dan dönüsünü bekliyorum. Geldiginde ilk isim bu olacaktir.
Tesekkür eder, selam ve SAYGILAR sunarim efendim...
Size de vakit gecirmeden özellikle en güzel siirlerinizi ses ile taclandirin derim.
"ÜCRETTE" anlasabilirsek size güzel sesler bulabilirim :)))
"yoksul" bu isin disinda. Onun sesini benim siirlere patentlemeye calisiyorum :)) Gerci cok hüzünlendirip aglatiyor, ama, olsun, katlanacagiz artik :))
HAYIRLI AKSAMLAR degerli dostum, Fatih Kardesim...
Gözden IRAK OLSANDA gönüldesin bilesin. Biliyorsun, bizim kardesligimiz mezara kadar.
Yine bilirsin ki, bu siir benim en eski siirlerimdendir. "yoksul" dostum degerli esyalarimin bulundugu sandiktan cikarmis, ses vermis, renk vermis, ahenk vermis. Ne yalan söyleyeyim, "erkekler de aglarmis" :(
Seni tanidigim icin annenin olmadigi yerde "ANA"kelimesinin kokusu bile genizini yakar.
Zamanla siirlerime teveccüh gösterip seslendiren degerli dostlarin seslendirdikleri siirleri siteden ayrilmadan önce bir araya getirmek istedim.
Cok güzel dostluklarinda yasandigi bu siteler MIKNATIS gibi. Benim gibi denge tutturamayanlar icin tek care veda...
Is hayatini bu arada sonlandirdiysan sayet, Berrin ve ben size saglik, huzur ve mutluluk icinde bir ömür dileriz.
Hersey gönlünüzce olsun, gönlü güzel CANIM KARDESiM.
En güzel ses dahi olsa, bir selamimin dahi olmadigi kisilerden ses istemem dostum. Bana dostlarimin sesi gerek...ki, duydugumda anilarim canlansin gözümde.
Öyle her dostumdanda ses taleb etmem. Mesela, Mehmet Nalbant Agabeyim ve Mustafa Dogan Kardesimizle ilerleyen güzel dostluga ragmen, sesleri de cook mükemmel olmasina ragmen seslendirme istemek aklimdan dahi gecmez. Onlarin begendiklerini seslendirmeleri seslendirmenin degerini daha bir fazlalastiriyor.
Normalde dostlarindan dahi istekte bulunmaktan imtinâ eden bu dostunun ses istedigi üc kisi vardir. Bunlardan biri "yoksul" du, biri de "sen".
Sebep: Kendime kardes kadar yakin gördügüm ve diger sesler arasinda eksikliginin beni üzecegini düsündügüm icin.
Herkes benim gibimidir, bilemiyorum, ama, ben manevi degeri yüksek hediyelere karsi biraz fazla hassasim.
Biraraya geliriz diye düsünsek dahi, kim öleee, kim kala. Kalan HATIRALARIMIZ.
Ben de ayni dertten muzdaribim iki gündür. Problem server'den mi, benden mi bilemiyorum.
Seslendirme olayi cok güzel bir sey dostum. Mehmet NALBANT Agabeyimle baslayan bu güzellik sayesinde siirlerime renk ve ahenk geldi. Sairtürk sitesinde cok degerli dostlarimiz sayesinde seslendirilen siirler belli bir sayiya ulasti.
Bu satirlari okurken "yoksul" dostumuzun sesini de dinliyorsunuz. Ne kadar ictenlikle ve duygulu okumus. Eski bir siiri hatalarina ragmen dinlenir hale getirmis, naftalinlerinden arindirmis.