(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
⚘SON NEFESiME KADAR⚘ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
⚘SON NEFESiME KADAR⚘ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emek verilmiş çok güzel dizelerdi. Yüreğinize sağlık. Janet Kohen çok hayat dolu biriydi. Toprağı bol olsun. Allah acılı ailesine sabır versin. Saygılar.
Şiir çok güzel di yüreğine sağlık ....Ancak sonda ki açıklamaya üzüldüm , ismine rastlardım sayfalarda. ALLAH c.c mekanını cennet eylesin...Rahmetini esirgemesin ....
Ondan geldik ona döneceğiz....Rabbim ailesine sabır versin,...Selamlar ,saygılarımla....
Çok sıkıntılı bir anımda önüme düştü günün şiiri. Ne yalan söyleyim yakışmış yerine. Gerçekten haz alarak okuduğum özellikle de kafiye zenginliği ile dikkatime yer eden bu veciz çalışmayı beğendim. Yazan kaleme saygılarımı sunuyorum.
İhtaf için de ayrıca tebrik etmem lazım. Janet Hanımı da rabbim merhameti ile muamele etsin inşaALLAH!. Yakınlarının başı sağ olsun.
Selam ve dua ile...
KargülüALMILA tarafından 11/14/2012 4:34:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Usta kalemden ustaca yazılmış güzel bir hece şiiri okudum biraz hüzünde olsa çok güzeldi anlatım yüreginize saglık kaleminiz var olsun. ayrıca şiirinizi günün şiiri görmek mutlu etti beni
Öncelikle merhumenin sevenlerine sabırlar diliyorum, toprağı bol olsun, dilerim Rabb'imin merhametine mazhar olur sevgili Janet Kohen...
Benim vefalı, yüreği güzel dostum hece şiirinde gerçekten kalemini seviyorum... Hiç zorlama bir sözcük şiirde yok, öylesine akıcı ki... Ah bir de serbest yazacaktın bu ödülden sonra zor yazarsın:) Sen heceyi bırakamazsın dost, sen bıraksan o seni bırakmaz:)))
Değerli dostu günde görmek ve hakkettiği şekliyle günde bulmak çok çok mutlu etti... Hep güzelliklerde, hoşluklarda kal sevgili Mecit AKTÜRK değerli dostum...
Allah nazarlardan, kazalardan, belalardan korusun bu güzel insanı...
Sevgilerimle...
================================================== e d i b / a h m e t
:))) Üstadım sen yağcılık diyorsan itirazım olmaz. Sen bu sitenin objektif kalemi pardon kılıcı... Gördüğünü söyleyen bir isim...
Siz bekleyin:))) Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (S.A.V.)'in de dediği gibi "Kişi sevdiğiyle beraberdir.,, ve sizi gerçekten seviyorum İNŞALLAH meclisimizi orada da kuracağız...
Her yer sanal,burası dostluğa, güzelliğe akan şiirsel bir kanal...
Güne düstükten sonra ben de sevmeye basladim :) Yazdigi siirleri büyük begeniyle okudugum, eline kalem, kalemine kelam yakisan siz ve sizin gibi degerli dostlar begendiklerine göre vardir bir bildikleri elbet.
Ziyaretinizle sayfama renk kattiniz dersem bana inanin, ama henüz demedim. Onu bir dahaki ziyaretinize sakliyorum :)
Hiç umurumda değil; varsın desinler "deli" Ben zaten benden geçtim, bana veda edeli Çeke çeke öğrendim neymiş aşkın bedeli...
Gezdiğimiz yerlerde senden iz arıyorum Acıma "merhem" dedim, yaramı sarıyorum.
Günü güne ekledim hep adını anarak Her an kapı çalacak, geleceksin sanarak Bazen bîtap, perişan, canımdan usanarak...
Düştüm aşkın lavına mum gibi eriyorum Hazan esti gönlümde, gam, keder deriyorum.
Yorum mu ? birkaç damla gözyaşı :(((( canı yürekten tebrik ediyor devamlarını diliyorum değerli dost yürek,başarıların bitisiz kalemin kavi olsun.saygılarımla.
İYİKİ YAZDINIZ İYİ Kİ OKUDUM ZAMAN ZAMAN GÖZYAŞLARINADA İHTİYACIMIZ VAR DEĞİL Mİ? HEM NASIL DOKUNDU SANKİ YÜREĞİMİ OKUMUŞSUNUZ GİBİ :(( BANA GÖRE HER ŞİİRİNİZİ GÜN SEÇKİSİNİ HAK EDİYOR AMA KURULUMUZUN DÜŞÜNCESİ FARKLIDIR ELBET ,TUTUNMAYA ÇALIŞIYORUZ O EMEK OLMASAYDI ÇOOOKTAN DİPLERİ BOYLAMIŞTIK DEĞERLİ DOST. TEKRAR TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI KALBEN DİLİYORUM SAYGILARIMLA.
Yok be Fatih kardesim, harikaliktan ziyâde, galiba bugün hece yazan az dost vardi.
Bu siirin güne düsmesi, ayni zamanda benim siirden fazla anlamadigimin da ACI bir isbati. (Gercekten) Zirâ, sayfaya ilistirdikten az sonra, icime sinmedigi icin silmek üzere idim. Silme yetkim olmadigindan, üzerine yeni bir siir koyacaktim. Dostlardan biri yorumun icine siiri yerlestirince yapamadim :)
Gönül, eskisi gibi tefekküre sevkeden anlamli siirler yazmak istiyor da, bir süredir durgunluk var üzerimde.
. Işık saçan bakışı, ardına kor; güneşi Yüzyılda bir bulunur, heyhat bu günün eşi Acıyı vermez akkor, köz oldu alev leşi Berduşlarin şahıyım, perişanı görmedim
. Göğümde ışıyan şu, parlak şey kamer ola Elim, kolum belinde, salınan kemer ola Aşk ile şu benliğim, yarime semer ola Kamçıyı kör sallayıp, nişangahı görmedim
Hırslıyım her hacet’e, yaka silktim pişmandan Tenimi geren ruhum, az çekmedi mihmandan
. Pislik temizleyecek, ariflerden zebun yok Şu yoksulu yumaya, suyu bulduk sabun yok Sac’ı tav’a getirdik, hamurluk bir kap un yok Ömrü yoluna koyduk, baki iskan görmedim
Vallahi razı oldum; deruni bu ummandan Cesedimi sırtlayan, muhteşem tercümandan
Acele etme Mecit Bey Kardeşim. Daha kışa var. Hiç değilse şimdi kışta değiliz. Bu da azık biriktirmeye zaman var demektir. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
ÜSTADIM; GÖNÜL SESİNİZ BİR AKMIŞ PİR AKMIŞ. HARİKAYDI. ARTIK KAR MEVSİMİ DE GELDİ. ANTALYA 'NIN AKSEKİ İLÇESİNE KAR YAĞMIŞ BİLE. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. İsyan etmedim, etmem, payıma düşse de şer Korkarım ki kaderim bahtıma mezar eşer Bilmem var mı cihanda, bencileyin bir beşer...
Varsın ellerin beni kordan ateşe itsin Unutmadım, unutma! Sen bir bana aitsin... SAYGILARIMLA...
Mecit hocam biz nedense hüznün yağmurundan kar boranından bir türlü çıkamadık yine düşündüren mısralar Yazan kalemini yüreğini kutluyorum Selam ve DUA ile.
Önemli olan düşüncenin hasıl olması istediğin hasıl olmuş yavan da olsa yağlı da olsa ortaya çıkan menü budur bize de afiyetle usta kalemi okumak düşer Selam ve DUA ile.
ALLAH rahmet eylesin....
Vefalı yüreğinize sağlık.....
Şiir çok güzeldi.....Usta işi örnek bir şiir....
Kutlarım...Saygılar......