sen üstü açık seyredersin maçları kıçı redingot döşenmiş adamların yeridir localar elbet seni coplar panzerler çünkü k/alabalıksın sen denize pisliğin karıştığı deltalarda -bilerek karıştırıldığı- sen ölmeye programlanmışsın baştan şişesi senden değerli molotofa işemelisin sidiğin ondan lazım
iyi bak kimler var balolarda? balon bilmezken dağa kaldırdığın yeni yetmeler ya yeter demeli ya daha çok kadersiz çocuk -fiil- üretmek inanma! kim derse bu sonu olmayan lotarya var... ufacık bir nüans farkı dışında sen insansın ama ölmek senin dilinde insanlık suçu değil nasılsa!
-bazen hürriyet denir sabah karanlığına-
sen özgürlük sığdırırken pis bir mağaraya babaların geyik çevirme döndürüyor tenha konaklarda kuklalar sadece oynar emre amade, düşünmez budaksız ağaçlardan yapılır da üflenir değil mi kaval elbet on bin mezarlı kazma kürek olur elinde oysa onlar bol donlardan yel uçurur ve nekanat oynaştırır üçü bir aradalarla önüne tümsek çıkarsa greyderleri var ve nasıl bir hikmetse bir’i hep sana düşer! işte buna grey derler amerikancada!..
bu bir hemofili masalı dost hem çobanı ürkütmemek gerekir hem o fili! yineleyelim repliği aynı otobüste aynı bilete tâbiyiz aynı kahveden ayrılıyoruz gece yarısı ikimiz de aynı derece açız aynı şekerden muzdarip tek ayıran nokta molotofla ısınıyor birimiz!
nihayetimiz bile aynı aynı sona, aynı cinaî filme fitiliz rahat bir şarkı repliği -hep sonra daha sonra olsa keşke o daha sonranın bilinmezliğinde- unutmuşuz uçurtma? uyku? nedir keyif kıçımızda kartlardan çekilir bol sıfırlı hendese dört dörtlük olan sadece eğitim sistemimiz -pardon medrese-
bu bir hemofili masalı keşke iyi bir sonla bitse ama tek sağlam eli kırbaçlı açlık katsayısına endeksli bir çoban- adam da denebilir mahsur yok ve kaderini kumarda yalellemiş denizinin suyu bile adının ikinci boğmundan parsellemiş!
dedim ya biz aynıyız aslında birileri doysun diye aynı kadere helva!
masalın sonu mu elbet geberirsin bir file-ye trampa edersen k/oyunu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Greyderli Hemofili Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Greyderli Hemofili Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize sağlık...
Şaban Aktaş tarafından 11/7/2012 5:07:52 PM zamanında düzenlenmiştir.