Ak yüreklerde ak sütleri saklar Akça analar Ve alperenler… Kahramanlık tüter. Bülbül unutmuştur gülü, kana öter Karabağ yas; kaba eller “yes” tutar.
Hüznün al cananlığı, al kanlara bürünür Gönüllerden bir yol tutulup Su dala yürüyende kan bahara yürür. Sevi baharı ilkbahar, dertleşip durur.
Mülevves bulutlar Hazar Gölü’nü gölgelendirende Gökçe ninelerin yüreğine kan süzülür Bıngıldak seslerine hasret yamaçlar Kalaşinkof kurşunlarıyla dövülür. Parlak düşlerin hazer mevsimi inende Mümbit ovalar nazar hasadıyla süzülür.
……
Balkanlardan Çin’e dün: Edirne’den Van’a bugün, Bu darlaşan mekân, bu zulüm gören insanlar Bosna-Hersek; Karabağ, Filistin, Kerkük, Kırgızistan..... Belaları beyninde sızlatmaya mahkûm canlar ……. Bunca yük ve imtihan Ferahlat bizi ey RAHMAN!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BURMA SÜTUNLARDA AL HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BURMA SÜTUNLARDA AL HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Balkanlardan Çin’e dün: Edirne’den Van’a bugün, Bu darlaşan mekân, bu zulüm gören insanlar Bosna-Hersek; Karabağ, Filistin, Kerkük, Kırgızistan..... Belaları beyninde sızlatmaya mahkûm canlar ……. Bunca yük ve imtihan Ferahlat bizi ey RAHMAN!
Balkanlardan Çin’e dün: Edirne’den Van’a bugün,
Bu darlaşan mekân, bu zulüm gören insanlar
Bosna-Hersek; Karabağ, Filistin, Kerkük, Kırgızistan.....
Belaları beyninde sızlatmaya mahkûm canlar
…….
Bunca yük ve imtihan
Ferahlat bizi ey RAHMAN!
Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgiler.