İşgal öncesi terk edilen sokaklarda Sürüklenirken tekerlekli bebek arabaları İnfilak gücü yüksek hasretler patlardı üzerimizde Caddelerin sessizliğini bölen tek şeydi yıkılan evler Harabesindeki ölü ruhlar toplanırken şehirlerden
Antik taş duvarların soğur yüzeyi saklarken kokuları Bir kilise bir camiyle kucaklaşır Nehir kıyılarındaki hırçın sular geçerken altındaki köprülerin Su akar yorulurdu sevmelerin ellerinde Yosun kokulu mürekkep izleri bulaşırken parmak uçlarıma
Toprak kokusuna kurşun döker yağmur Mezar taşları sulanır toprağındaki otlarla İsimler kazınır çamurundaki toprak kokusuna Havada bir matem nedensiz bir nem…
Umarsız bir yolcu geçerken döner dünya Vakit ikindidir Sırtın toprağa emanet yüzün yıkanmalık yağmura Saplanır gökten düşen her damla göğsüne… Karınca yükü kelebek mevsimi çöker üzerine Mayınlı hatıralar resimlerde patlardı
Şimşek sonrası ıslatılan mektuplardaki izlerini Sonbahar yakalarken dudak kenarımı Bir yaprak konardı iki ekim yapardı Bir yanımda sen ekilirdin Diğer tarafa dikilirken gazel Dilimde bir son ezgi kopardım düşerken hafif bir yelde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-58 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-58 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer " inci* ", Öncelikle geç cevap yazdığım için kusuruma bakmayın... Duyarlı okumuşsunuz, çünkü klavyenin gelişine öylesine yazdım bu çıktı ortaya...Beğenin mutlu eti beni her zamanki gibi.... Teşekkürler.... sonsuz saygı sevgi ve selamlarımla....
Havada bir dilek yıldızı,şiirler bırakır gönlümüze yüreğimize....İçimiz ferahlar,yeşerir,geleceğe.Yarın deriz ,yarın nelere gebe?Dilek Yıldızı hangi çiçeği takacak güne? Sevgi/saygı yüreğinize.....
Toprak kokusuna kurşun döker yağmur Mezar taşları sulanır toprağındaki otlarla İsimler kazınır çamurundaki toprak kokusuna Havada bir matem nedensiz bir nem…
Deniz kenarı bir "kordon" adımlar sahil kıyılı... Akşam oldumu durmaz ayaklarım dalga kenarı Çökerken güneşten kalma bir mavilik Elimde yüz küsür seneli tazeliğindeki renkler....
bak alıştırdın yorumlarına 68-78-88 dediğimde bıkmayasın okuduğun şiirlere..:-)
çOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.. SAYGI/SEVGİ SONSUZ SELAMLARIMLA...
;-)) tam on ikiden vurdun. Aynen öyle dilek,yıldızı ile konuşuyor...:-)) Uzaktan görenler ciddiyetsizde görse amaç yazarken rahatlamak değilmi... Kendimle barıştıkça barışıp dünyaya gülümsemekten daha güzel ne var ki ...
İkilinin diyalogları sırasında harika esprilerde çıkıyor bazen bu da ayrı beni güldürüyor :-) Dostum iyi yada kötü gün geçiyor ve geçen günü birdaha geriye getiremeyeceğime göre ve bir kez dünyaya geldiğimize göre neden gülmeyelim ki :-))) pozitif düşünce dedikleri bu mu bilmem ama gülümsemek hayata herşeye rağmen güzel :-))
kişi,kendisiyle barışık olduğu zaman herkesten evvel eleştirebilir kendi kendini,,bu iyi bir meziyet,,
sen bunu edebi hale getirebilmişsin,,işte harika olan budur bence,,
bazen yazdıktan sonra üçüncü bir göz ile bakıp gülümsüyorum kendime,,hayat ne kadar acı olursa olsun tebessümü hakedecek bir şeyler bırakıyor ya geride,,işte bu, geride kalmadan şimdiki zamanda gülümseyebilmek gerek,,hem hayata,hem de kendine :)
Bende öyle yapmaya çalışıyorum zaten :-)) Kendime sataşıp duruyorum... Hikayede iki kişi var biri şiir yazmaya çalışan Dilek Yıldızı.Diğeri onu beğenmeyen eleştirci bir kişi.Durmadan iğneleyip dalga geçiyor "Dilek Yıldız"ıyla.Zamanla bu eleştiri hem oyuna dönüyor.Hem Dilek Yıldız'ına farklı konularda yazmasını sağlıyor :-))))) Böylece kimseye karışmadan kendime karışıyorum kafama göre :-)) Nasıl beğendin mi benim bu oyun işimi :-))
yazacak bişey bulamadığımda sataşmayı tercih ediyorum,,kimseyi bulamazsam eğer kendimle sataşıyorum,,onuda bulamazsam hayali hedef seçiyorum içimde,,sen de dene,,işe yarıyor bak,, :))
ha şu armut :-) o armut benim kafamın içinde olgunlaşmayı bekleyen kelimeler...Çırpınıp çırpınıp yazmayı beceremediğim şiirler..Bir türlü istediğim gibi olmuyor.Elma dersem çık amrmut dersem çıkma oyunu gibi bende takılıyorum işte kafama göre :-))
Şimşek sonrası ıslatılan mektuplardaki izlerini Sonbahar yakalarken dudak kenarımı Bir yaprak konardı iki ekim yapardı Bir yanımda sen ekilirdin Diğer tarafa dikilirken gazel Dilimde bir son ezgi kopardım düşerken hafif bir yelde
SANA KARIŞMAK TOPRAĞA AŞKLA KAVUŞMAKTIR ….
İYİ GECELER CAN OĞLUM BAK GENE YAKALADIM SENİ SOBEE SOBEE SANIRIM YENİ ŞİİRLE UĞRAŞIYORSUN HADİ BAKALIM BİZ DE BEKLERİZ SAYFANDA SEVGİLERİMLE
GÜLDESTE tarafından 10/3/2012 7:33:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Umarsız bir yolcu geçerken döner dünya Vakit ikindidir Sırtın toprağa emanet yüzün yıkanmalık yağmura Saplanır gökten düşen her damla göğsüne… Karınca yükü kelebek mevsimi çöker üzerine Mayınlı hatıralar resimlerde patlardı
Şimşek sonrası ıslatılan mektuplardaki izlerini Sonbahar yakalarken dudak kenarımı Bir yaprak konardı iki ekim yapardı Bir yanımda sen ekilirdin Diğer tarafa dikilirken gazel Dilimde bir son ezgi kopardım düşerken hafif bir yelde
içten güzel bir yorum okudum şimdi. sen dize değil ruh okuyorsun bu durumda düzeyi aşmışsın... İtiraf, kasmadan bıraktım klavyeye ellerimi bu çıktı.O gün birşey yazmayacam dedim yine duramadım işte:-) valla..
teşekkürler seni görmek her zaman bana güç bilesin... Sonsuz saygı ve selamlarımla...
herkes eylüle yazar şiiri,ki şiir ayıdır eylül...senin ne derdin var da ekimle,çatısız bıraktın onu??bakma koruduğuma..benim de bir hesabım var onunla....
Yafff siz ne zaman geldiniz böyle..Ben erken uykuya kırk yılda bir dalmışken...Ne çok şey kaçırmışım öyle ben. Bir koltukta "Hassas Yürekli Şairem" bir koltukta "Küss"meyen beyaz kanatlı güvercin.Ne güzel.... Hem misafirlikteymiş gibi değil evinizdeki gibi olun her zaman burada.Kızarmıyım hiç.Tam tersine o kadar çok sevindim ki anlatamam.Çok mutlu oldum hemde çok... Siz üşendiniz diye çayları ben yaptım ince bardaklara doldurdum yanında da iki kırmızı gül koydum sizin için dostlar için. İYİ Kİ VARSINIZ YÜREĞİ PIRLANTALI KALEMLERİM....
hakikatten akıl vermek gibi olmasada şiirleriniizin bir adı olsa ya çok beğendiydim bir şiiri 35 miydi 45 miydi diye düşünmekten saçlarım aklaşacak zaten matematiğim iyi değildi birde yüze kadar devam edecekmiş ölyle mi....kuşlar söyledi;))))
niceleri gitti böyle toprağa karışmak sen gibi diyerek... yarım bırakarak sevdaları.. ve hala gitmekte be şair.. yüreğimi burktu dizeler.. duyarlı yüreğinize saygı sevgi ve selamlarımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan...
tebrıkler Rakibim.Saygı ve sevgılerle...