Sahil.. Şu suskun zamanın ortasında Konuşan tek kişi Bir ülke kadar geniş, uzun ve karmaşık Hele şu rüzgarların ürkek sesi Avuçlamış hayal meyal bir tekneyi Uzakları unutturmuş bir soluk nefesi.
Alaycı bakar gökyüzü sahile Çünkü sahil aşıktır gökyüzüne Hasrettir ezelden pırıl pırıl rengine O yüzden nazlı bir sevgilidir gökyüzü Her akşam bir ezikliği, bir terkedilmişliği yaşar sahil Kıpkızıl renginde sevgilisinin Kum tanelerince üzülür.
Dalgalardır yüreği sahilin Upuzun bekleyişinde sessiz gecelerin Bazen isyankardır, bazen öylesine mahzun Bekler sonu gelmez geceler boyunca Merak eder çırpınır üzgün yüreği Sabırlıdır bazen Hafif hafif çarpar mahzun yüreği.
İki sevgili sahilde buluşur Biri ırmak biri deniz Çığlık çığlığa martılar katılır bu sevince Sonra rüzgarlar... Ama sahil mahzundur, buruktur yüreği Efkar efkar çarpar.
Denizlerdir gözyaşları sahilin Geceleri ay ışığı parlatır Ve yaşadığı Hüzünle bütünleşmiş bir aşktır Ne rüzgarlar, ne de martılar dağıtır Bir tek şafaktır tesellisi Karanlığı örten, bol güneşli bir şafak.
Ayrılık vaktinde Doyumsuz güzeldir sahil Hüzün hüzün olur kıvrımları Ayrılık kokar kum taneleri Bir müziğin ahengi rüzgarda Perde perde iner yüreğine Kan rengi gökyüzünün En hüzünlü sahnedir sergilediği Bekleyişin, sabrın ve hüznün bütünleştiği..
Bir kelime anlatır Herşeyi açıklayabilir belkide Ne sahil ne de ben biliyorum Ama gözler görüyorsa Yürekler hissediyorsa Anlar sahilin derdini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Upuzun bekleyişinde sessiz gecelerin Bazen isyankardır, bazen öylesine mahzun Bekler sonu gelmez geceler boyunca Merak eder çırpınır üzgün yüreği Sabırlıdır bazen Hafif hafif çarpar mahzun yüreği. ne güzel anlatmış dizeleriniz yüreğinize sağlık ...