çok sustuk.. ve sustukça paslandı.. ne açılıyor ne de kapanıyor gözlerim... çoktan flikalara binip gitti rüyalar umutların çatırdayan güvertesinde uçsuz bucaksız denizler gibi yanıyor gözyaşlarım
kızgın bir uzun yorgan gibi acılar en sessiz inleyişlerin çölünde.. ne yanıma dönsem cehennem içimde yangın yangın küllenir sadece sen ve benle dolu hayallerim..
ne zaman bir çeyrek nefes bulsam seni sayıklarım düğümlenen boğazımda umutsuzca çerçevelenir baktığım her şey içinde yalnızca senin gözlerin.. ve sessizce çınlar kulaklarımda bütün şarkılar duyduğum yalnızca senin sesin...
ellerimi bıraktığından beri yalnızlığımdan koca bir şehir yaptım.. sokakları loş ve karanlık fakir insanların kalbi kadar zengin ve öksüz çocukların umutları kadar dolu...
ve sokaklarına kocaman resimlerimizi çizdim hiç bir zaman yanyana olamadığımız.. hiç kurumayan gözlerimizi sildim ve en büyük meydanına bütün bir heykelimizi yaptım hiç bir zaman "biz" olamadığımız...
ve her cadde başına bir sinema koydum kapalı gişe sen ve ben ve anılar... bütün sokaklara, kafelere senin adını koydum ve her gün bir kutlama.. havai fişekler.. lazerler... ve sonra ve sonra ateşe verdim "biz"i hiç bir zaman tutamadığım ellerini başımı koyamadığım omzunu uyuyamadığım dizlerini.. ve her şeyi...
ve şimdi sus artık ! nice acılarla dolu zavallı yüreğim bekleme, bitmez bu sonsuz ayrılık çaresizce bir tabuta kıvrılır bedenim gözlerine açık, dünyaya karanlık..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuz Ayrılık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuz Ayrılık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.... ve şimdi sus artık ! nice acılarla dolu zavallı yüreğim bekleme, bitmez bu sonsuz ayrılık çaresizce bir tabuta kıvrılır bedenim gözlerine açık, dünyaya karanlık..
ben bu şiiri çok beğendim... kelimeler,tasvirler,duygular,fon,seslendirme... çok çok güzeldi...
ve şimdi sus artık !
nice acılarla dolu zavallı yüreğim
bekleme, bitmez bu sonsuz ayrılık
çaresizce bir tabuta kıvrılır bedenim
gözlerine açık, dünyaya karanlık..
ben bu şiiri çok beğendim... kelimeler,tasvirler,duygular,fon,seslendirme... çok çok güzeldi...