(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taşın Üstündeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taşın Üstündeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçen hafta Ankara'daydım.. O kadar örtüştü ki duygularım.. Ne güzel dile gelmiş dizelerinde.. Aydınlık günlerde görüşmek üzere.. Yürekten kutlarım arkadaşım.. Sevgiler İzmir'den..
Anlayana sivrisinek saz derler ya Nazik,bu dizelerde öyleydi,Ankaranın taşına bak,gözlerimin yaşına bak, Mustafa Kemal ruhu Ankara kalesinde nöbeti tekrar alacak hiç meraklanma.Kutlarım Saygılarımla.......
Çocuk iken taş da değilim topraktayım oynardık, Demokrasinin de var bir bedeli. Ben kurallara göre oynuyorum ama, Düzen kurucular değiştiriyorlar, Umutlarım olduğu anda. Bir başka bahara kalıyor umutlar, Ben hala taştayım,kalbimde arzular. Tebrik ederim saygılarımla.
Demokrasinin cılkını çıkardılar arkadaşım, demokrasi diye diye yaptılar açılımları bilmem neleri. Biz Atatürk'ün başlattığı tarzda bir yönetim istiyoruz.Demokrasi artık kişlere özel oldu..
Ankara,nın kalesinde, Bir bayrak dalgalanır en tepesinde, Atalarımın al kanııyla bezenmiş, Öyle bir asalet var ki renginde...
Ankara,nın kalesinde kara bulut var Nazik kardeşim yarından endişe duyar, Sanki aklımızdan geçeni okuyup yazar, Az kaldı kardeşim bu millet onuda kovar....ÇİMDİK...
AĞIR AKSAK BENİ DE COŞTURDUN YA...HELAL SANA....KUTLARIM. Senin gibi bana da dokunuyor...
yazdığın şiiri okurken önce yazdığını düşündüm. Son kıtada adımı görünce yeni yazılmış olduğunu anladım. İlham verbiliyorsam ne kadar güzel. Çok doğru yazmışsın, güzel olmuş.
Ben de seni kutluyorum.
Çok teşekkürler, güzel dileklere katılmamak mümkün mü?
O kadar örtüştü ki duygularım..
Ne güzel dile gelmiş dizelerinde..
Aydınlık günlerde görüşmek üzere..
Yürekten kutlarım arkadaşım..
Sevgiler İzmir'den..