Resimler eksilirken eskitemediklerimizdi Eksikliğinde yarım kalan fotoğraflar İçimizdeki eksikliği eksik etmezdi Ayrılık Yokluk Sonsuzluk yağarken her yana Mektuplar yakılır Kül savrulur Biz yanardık yanyana
* Yıldız kayar Düş pencereleri kırılır Bir şiir yazılır Üşür satır aralarımız
u z a r
Mesafeler açılır Solarken morçiçekler Can çekilir Giderken sen Yaprak dökülür Sarıldığım son sonbaharlarda Ellerim kanar kalırım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR-6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR-6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer inci*, Nesirden sonra sizin yorumlarınızı şiirlerde görmek ne güzel... Ve siz böyle beğeni dolu sözlerinizi görünce dolu dizgin yazasım geliyor... İlgi ve yorumunuz için çok ama çok teşekkürler.... En derin saygılarımla.....
ben kolay kolay bıkmam merak etme sen..boşuna değil rumuzum..en iyisini yazana kadar rahatlayamacağım...onun için dolu dizgin şiir... Onun için senin şiirlerini okumayı seviyorum...
şiir den bıkmak olmaz dost çünkü buna sarıldıkça aydınlıklar çoğalıyor aydınlıklar görüldükçe koşmak gerek güneşi tutmak için bıkmak yok dost saygımla...
Abim önerilerin sayesinde ve önerilerini hiç bir zaman benden esirgeme... Bu yorumlarını daha çok hak ederek, yazmaya çalışağım hep... Beğenin benim için onurdur... Abim teşekkür eder en derin saygılarımı sunarım...esen kal...
inci* tarafından 8/6/2012 11:36:43 AM zamanında düzenlenmiştir.