Şiirsizim bugün, Üşütürken iliklerimi kelimelerim Birkaç gftkfktlısınmak istercesine Halsizlik çöküyor glfufş Kağıtlar fjdjıkıozrküzerime Sıcaktanhfytyıxkutu<yüreğimi Şimdi dtrsulllrufflooco9okelebek hafifliğinde Ay dagoıdftdfc rıı67bu gece
Karanlıkftydfyuszu<zrşehirlere Dize fkytdrrrzx dökülen Titrerken yüreğim şiirsizdim bu gece Sanki gfytırsxx ,üüüHaliç yakılıyordu
Rüzgar küllerinigoydchgtyrawrın üzerine Kalem susuyordu, kağıt küsüyordu Bir çığ yangınıghjkysssss
n etrafımı
Şarkılara dalarken gizlice jgtologfywşte bu gece Bir yanım yaprkftytxfzxjtzak dökümü Bir yanım gonca bahçesi üşüyordum işte öylesine İçimden şiirler neuykfıyrzıkhir olup akarken
Kan damlatıyordu imgfyhodfsxrrelerim zifiriye çalıyorduhtruaağıt,ggıgyfyp,,v kalem ,dudaklarım ve gece Şiirsizdim bu gece khutuıssizlik çökmüşcesine
Şimdiggpşpıf yağsa açsa şiirlerim Dudaklarımdakigjfyxxxbir kaç mısra Sensizliğin içindeki gibi şiirsizdim işte bu gece Elimdşugggujgluı7ıoktım akşamdan
gfkuf
şiirsizdim işte kimsesizliğim gibi kafiyesizdim.... parasız üyeydim işte....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRSİZDİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRSİZDİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz hiç siirsiz kalır mısınız efendim!okuduğum kadarıyla her konuda her icerikte siiriniz mevcut.Sizin ruhunuz siirle bütünleşmiş bu siirinizde de siirsizim derken bile...:)
Değerli can dost Yüreğinize sağlık güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan.Tüm evrendeki güzellikleri sayfanıza bırakıyorum,değerli dostlarınızıda unutmadım sayfanıza gelip sizi yorumları ile onore eden tüm sair ve şairelerimede en güzel kırmızı gülleri bıırakıyorum,kabul görmesi temennimdir,Kaleminiz daim olsun.
Şimdi yağmur yağsa açsa şiirlerim Dudaklarımdakigjfyxxxbir kaç mısra Sensizliğin içindeki gibi şiirsizdim işte bu gece Elimdşugggujgluı7ıoktım akşamdan
paralı üyeler gibi muamele görmek istiyorum sadece emek verdiğim için kendimce...mücadele terimi hak ederek....ter döktüğüme inanıyorum...parmaklarımla klavye ıslattım...emek ve sevgi...inandım.. ama artık inancım kalmadı. belkide yorulmaya başladım... daha bu işi ne kadar hakkını vere bilirim... bu kadar şiir...dedimmm param olsada olmasın şiiir....bu son şiirdi... çünkü....herşey haklı bana göre de haksız...
Şiirsizim bugün, Üşütürken iliklerimi kelimelerim Birkaç sözcük göğsüme yapışıyor ısınmak istercesine Halsizlik çöküyor dudaklarıma kalemim boynu bükük Kağıtlar hıçkırıklıydı gece yaklaşırken üzerime Sıcaktan çok, suskunluk terletiyordu yüreğimi Şimdi üfleseler yıkılacaktım kelebek hafifliğinde Ay da ağırdı ben gibi bu gece Ne kadar hoş ve naif bir şiir okudum..kalemine sağlık DİLEK YILDIZI... selamlar..saygılar sunarım.
Merhaba...Şiirsiz kalmakbir sanatçı için ne kadar acıdır...SEvgisiz kalan kara sevdalılar misali...Yahutta dikeni kalmış gül gibi...Tebrikler paylaşımınız için...
sizi yürekten alkışlıyorum bu derin anlamlı mısaralar için.en kalbi hislerimle yazım hayatınızın en üst noktalara çıkması dileğiyle.saygı ve sevgilerimi sunarım .
Sevgili Dilekyıldızı, hemen ilk mısraya takıldım. Özür dileyerek, Şiirsizim sözcüğünü ŞİİR/SİZİM şeklinde kesme ile niçin ayırmış olabileceğinizi çok merak ettiğim içindi bu takılmam...Türkçemizde böyle bir sözcük yapılandırmasının olmaması nedeniyle, bu uygulamanızdan kaygılandım doğrusu. *Yazarlar,şairler Türkçemizin arılaşılmasına, zenginleşmesine katkı vermekle yükümlüdürler diye düşünüyorum.Bu bağlamda, dilimizde olmayan uygulamaları kullanmamak ve bir de karşılıkları olan yabancı kökenli sözcüklerin yerine Türkçe karşılıklarını kullanmak, -hatta, yabancı sözcüklerin yerine; olabilirse yenilerini türetmek- yurtseverliğin de bir boyutu olduğuna inanırım. Sevgilerimle.
.
kemnur tarafından 7/31/2012 6:43:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Saygıdeğer Abim, sen eksiklerimi gösterdikçe ben her zaman düzeltmeye hazırım.Her zaman önerilerin ve yorumların bu yüzden benim için önemli. Şimdi düzelttim. Bu arada mavi olsa mavi dökecektim ama pembe renk var... İyi ki varsın...
Şimdi yağmur yağsa açsa şiirlerim Dudaklarımdaki kuruluğu öpse bir kaç mısra Sensizliğin içindeki gibi şiirsizdim işte bu gece Elimden gelseydi, birkaç dörtlük yazacaktım akşamdan
Şimdi yağmur yağsa açsa şiirlerim Dudaklarımdaki kuruluğu öpse bir kaç mısra Sensizliğin içindeki gibi şiirsizdim işte bu gece Elimden gelseydi, birkaç dörtlük yazacaktım akşamdan
yine yazarsınız sizde o güzel yürek olduktan sonra arkadasım begenıyle okudum bu güzel şiirinizi selam ve saygılar