Sessizce çekildi pencerelerdeki perdeler Suskunca gece mil çekerken evlerin gözlerine Siyaha boyandı yer gök Yıldızsız daha da ıssızdı karanlık
Ansızın tenhalık yağdığında Ay ayağa kalkardı birden Başlardı yokluğunun dayanılmaz saatleri Akrep yelkovana zehrini kustuğunda zaman durdu Durmayan tek şey kalırdı geriye Yanan hatıraların titrek IŞIKları ve birde ben….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE YADA SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE YADA SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fevkalade güzel olmuş,yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun.Evrendeki tüm güzellikleri ve sevgileri size,dünyadaki tüm güzel çiçekleride sayfanıza bırakıyorum,
Saygıdeğer dostum, Bu güzel temenniler ve yorum için çok ama çok teşekkür ederim.onur verdin. Aynı güzel temennilerle .....en derin saygılarımı sunarım
saygıdeğer hocam bu güzel yorumu hak edecek yatar yazbilmişsem ne mutlu bana. Aslında o sizin yürek güzelliğinizdendir bilirim.Ama yinede çok ama çok teşekkür ederim...en derin saygılarımla...
Ben şiirlerin sonunu ümitsizce bitirirken, siz sonunu hep umutluca bitiriyorsunuz :) Becerebilsem................
"Ruhumuzla uçardık, kelebeklerin ülkesine"
Bu kısmı çok güzelmiş.. :) Biz nerde olursak olalım, Ruhumuz özgür, dilediğimizin yanında, dilediği ülkede, kelebekler vadisinde, deniz kenarında, parkta, sokakta, ışıl ışıl caddelerde...
ben şimdiden dört gözle çıkacak olan kitabını beklemeye başladım bile :-))) bak çıkınca göndermeyi unuttum falan sakın demeyesin :-)) yoksa bir daha sütlü kahve içiirmem size :-)))
Evet, kitap demek yazılı bir eser bırakmak demek, ben bu dünyadan zamanlı-zamansız ayrılsam bile bir hatıram olacak. Kanlı canlı bir kitap. Benden sonrakilere,
Aybı şekilde yazdıklarını görmek de güneşni doğduğunun göstergesi...
Acizhane beğendiğim yazılarımı topladım zaten...
Bakalım hayırlısı, Allah'ım yardım etsin, yazmakla bitmiyor ki sadece, herkes yazabiliyor, bana kadar çok çok güzel yazanlar var...
Ama ben hep istemişimdir yıllardır kendi kitabımın olmasını. Bir dönem Şair arkadaşlarla bir antoloji yapmıştık, ona bile çok sevinmiştim... Bu benim için büyük bir mutluluk olacaktır, inşaallah inşallah...
Yine başladınız yorumun altını kirletmişiz deyipte beni üzmeyin :-) ben umursamıyorum tam tersi mutluyum keşke hep böyle kirlensek.... Amaç yazı yazmak değil mi hem :-))) Yorum yazmakta bir yazımdır :-))
Dün birden kaybolunca heralde bu kahveyi beğenmedi çekti gitti sandım :-)))
Hayaliniz aslında gerçekleşmiş haberiniz yok :-)) Aynaya bakmıyormusunuz sanırım :-)) Ha şurada bir ayna vardı bak tutayımda gör :-))
Bak görüyormusun iyi bak iyi bak :-))) Hah şöyle. Bak siteye yazdığınız onca yazıyı toplayın bakalım ne çıkıyor size.. :-)) Öykü ve şiir kitabınız zaten hazır bence :-)) Şimdi diyecen öykü nasıl olacak. Hepsini karma olarak toplayın.
"Nermin Kaçar" isimli bir yazar geçen kitap basmış."Aysel Sümer" de onlardan yardım al.Onlar yol gösterir..... Vee size bir matbaa bulup basmak kalıyor geriye:-))
seçil kitabın üstünde kimin ismini gördüm inanmayacaksın ama...:-)) şu karşında sütlü kahvesini yudumlayan kızın ismi vardı...:-) dün yazmış sende almış okumuşsun kitapçı söyledi :-))
Ohooo siz fiskos edene kadar ben gidip geldim bile...:-)))
seçil hanım bu sizin soğuk layt (light) içeceğiniz. bakın unutmadım o sevdiğiniz bardaklardan birine doldurdum :-)
DuyguDamlacıkları işte sizin kahveniz ve dilediğiniz kadar süt koyun diye sütü ayrı getirdim. :-)) sizide fincanınızıda unutmadım.O üstü desenli fincana doldurdum gördüğünüz gibi :-)) ben de kendime nescaffe neskafe doldurdum sıradan en sıradanından :-))
durun hele siz sohbete başlamadan, markete giderken daldım bir kitapçıya şiir kitaplarına baktım.Bilerek siz rahat sohbet edin diye :-)) bir şiir okudum varya içi koca bir öykü neyse :-))
Madem öyleydi mutfaktayken söyleseydiniz tüh tühhh boşa gidecek şimdi kahveler :-))) tamam ben bi koşu markete gidip birinize light içecek, biriniz içinde sütlü alıp geleyim... ben gelene kadar da siz fiskos yapın bakalım :-)) bak bişey lazımsa şimdi söyleyin yok sa bir kez daha markete gitmem ona göre :-)))
çantasında çamaşır suyu taşıyan ayşe teyzeyide çağırırız temizliğe :-))
kitap demişken benim raftaki kitaplar bana fena kızgınlar bu ara onları çok ilgisiz bıraktım. Ama yinede fazla tepkili değiller çünkü yazıyorum diye :-))
ben ona dağınıklığımın içindeki düzenim diyorum...en azından aradığımda kendimi bulabiliyorum evde :-)))
ihihihhiihhiihi :) nanianninaninani :) Ne zamandır gülmemiştim böyle, İyi oldu...
Temizlik güzeldir, dağınıklık da güzeldir, özünü bulursun dağıttıklarının arasında... Bu ara hep dağıtıyorum işte, bir tek kitaplarıma kıyamıyorum, onlar hep düzenli olsunlar istiyorum....
Yaşasın ki; onlar var... o yüzden yalnız değilim :))
:-)) tamam toz yok hemen monitörün camını sildim :-)) şimidi daha rahat ortalığı dağıtabiliriz...:-)) bende topladım baktım olmuyor fazla düzen sıkıyor tekrardan dağıttım ortalığı :-)) böylece bu niye böyle duruyor diye kafam yorulmayacak..:-))))
:-)) iki kişilik temizlik pırıl pırıl ohhh be bir de fabulosoooo :-))
bak aklıma yeni fikir getirdin :-))) şimdi her pembeye boyanan kişiye kargoyla pamuk şekeri göndermek ne güzel olurdu.hemde çokça :-))) düşünsene kapıyı bir açıyorsun kapı yüksekliğinde pamuk şekeri :-))
sakarlık ve beceriklilik ikisi bir arada olması mükemmel bir insan profili bence. hatasız kul olmaz diye bir şarkı geldi şimdi aklıma :-)) orham baba demiş ne de güzel demiş :-))
bundan sonra üstünüze pamuk şekeride dökecem haberiniz olsun :-))
ben size demiştim siz gülümsedikçe bende bir o kadar sevinçli oluyorum nedensizce...
bazen sakarlıklarım güzel tesadüfleri görmemi sağlıyor işte dirseğinim kovaya çarpması sonucu boya size döküldü. sonrasında bir baktım ki size pembe ne kadar güzel yakışmış. böylece pembenin güzelliğini keşfetim. :-))))
Şimdi ben ruhumu dinlendirip, senin dünkü o güzel yazına ve şiirine yorum yapmak için hazırlık yaparken, birden yorumuna yakalandım....hay allah...
umut içimizdeki tek güneş ruhumuz kanatlı kuş yeterki uçuralım kelebek hafifliğindeki düşüncelerimizin rüzgarıyla :-)
ha unutmadan, şurada bir yerde benim bir kovam olacaktı, nere de yahu bulamadı... aaa burdaymış.... hem bu yoruma hem senin gülüşüne iyi olacak sanırım bu pembe :-) hem de çokkkkk yakışıyorr çokkkkk
Sessizce çekildi pencerelerdeki perdeler Suskunca gece mil çekerken evlerin gözlerine Siyaha boyandı yer gök Yıldızsız daha da ıssızdı karanlık
Ansızın tenhalık yağdığında Ay ayağa kalkardı birden Başlardı yokluğunun dayanılmaz saatleri Akrep yelkovana zehrini kustuğunda zaman durdu Durmayan tek şey kalırdı geriye Yanan hatıraların titrek IŞIKları ve birde ben….
Sessizce susarak siyaha boyardım yıldızları Ansızın Ay akrep olur sokarken bakışlarımı Durmadan yanan hatıralarda ikimiz tutuşurduk Titreyen mum alevleri çarparken duvarlara Biz her gece o vakitlerde Parafin kokulu ruhumuzla uçardık kelebeklerin ülkesine... ________________________________döktürdün yine kalemin güzel zehrini sayfaya çok oktavlı bir şiir okudum dost yüreğine sağlık çok güzel selam olsun yazan yüreğine saygımla dost...
yada... hiç kopmasa dalındaki gül bırakın şarkısında kalsın bülbül yürekler aşka serilirsin kinden uzak, tuzak kurmasa gece
gelmez miydim hiç ellerindeki ölmelere bitap düşmüş bir yanımdan akarken gözlerim ben o gülleri suladım imitasyon aşklara inat hep cana can katıp yaşattıp kökündeki goncayı :-))))
Ya da yürteği sersek sofraya Az ucundan deşsek içini Yalnsız dolansız görürsek Sarsak sarmalasak öpücüklerle Bir toz dahi görsek içinde Silkelesek geçmişe hışımla Ölsek öldürsek o gönlü Çiçekleri dalından koparıp Bir vazoya koysak Ve yaşadığıu kadar ömür biçsek Suyunu değişmeden çiçeğin Ölümünü izlesek utanmksızın.:))))
Öldüğümüzü duymasa kimse Ağlasak ağlasak gözyaşımız ağacımızı sulasa Tomurcuk olsak sulardaki nilüfere Ya da aksak gitsek kimsenin olmadığı bir göle İşte orada huzur içinde ölsekk:)))
Bu böyle uzar gider bende kesinlikle paes etmem:))
y a d a ruhumuzun rüzgarıyla bir çınarın içine işlesek kök salasa yüreğimiz sarılırken toprağa biz olsak bir ağacın binkez açan dallarındaki özümüzle Solmaksızın hep bahalarda asılı kalsak ölmesek...:-)))
Adalare tutuşsa ateşimle Ya da ya da gözlerim yaksa kavursa Bir tutam umut alevi sarsa Sen ben olsam bende sen Ölsek de öldüğümüzü bilmesek Y a da gitsek de birbirimizden Gittiğimizi görmesek oracık da ölsek.:)))
Ya da..Ya da Alıp başımı gitmek sürgün gönlüme Açlık grevi uygulamak sensizliğe Bir şok la kendine gelmek belk de Ya da ya da tuz basmak kanayan yaraya.
:-)) bak sen,şu kadın savaşcının kılıcının ucundaki yorumundaki keskin şiiire :-) harika olmuş, y a d a ateşböceklerinin tüm aydınlığıyla kapına dayanıp kirpiğindeki düşlere tutunsa gözlerim Boynumda asılı duran hasretleri omzuna koymak Uykularına mil çekmeden dokunmak rüyalarına :-)) y a d a...
Fevkalade güzel olmuş,yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun.Evrendeki tüm güzellikleri ve sevgileri size,dünyadaki tüm güzel çiçekleride sayfanıza bırakıyorum,
saygı ve selamlar
Bilal YILMAZ