(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AMAÇ GÖZE , KULAĞA VE GÖNÜLLERE HİTAB ETMEKSE GERİSİ BOŞ BENCE..OKUYAN ŞİİRDE KENDİNDEN BİRŞEYLER BULUYORSA VEYA KENDİ DÜNYASINDAN UZAKLAŞIP BAŞKA DUYGULARA DALABİLİYORSA ŞİİR BUDUR.YORUMUN NASIL OLDUĞU VEYA KAÇ TANE OLDUĞU ÖNEMLİ DEĞİLDİR. SEVGİ VE SAYGILARIMLA
Elbette yazarsınız hocam usta kalemlerde kelimeler raks ediyor adeta bayıldım vallahi hele bir sayfa vardı korkuyla okudum . muhatabı okurken bir adım geri durmuştur inşallah zira kalem kılıç gibi kesip atmış insafsızca :)
Söyle deli gönül; feryadın kime? Yerişin; sanata bakmayana mı? Yürekler muhtaçken gerçek hekime Yaraşın; ateşi yakmayana mı?
Sahte aşkla yanar, cümbür cemaat Amaçsız kelâmı götür çöpe at Kaçar senden, eğer yoksa menfaat Kargışın; sözünü takmayana mı?
Üşüşürler; nerde varsa bir kurum Kurulur başında açık oturum Her kafadan çıkar yüzlerce yorum Soruşun; yaradan çakmayana mı?
Değersiz şeylerin çıtası yüksek Yan bakan gözlerin bakışı aksak İki ayağı bir papuca soksak Duruşun; beriden akmayana mı?
Menfaat olunca serde amaçlar Selden geçilmiyor, karşı yamaçlar Arar bulur seni sanata açlar Vuruşun; güruhu yıkmayana mı?
Sanatı yücelten yol şimdi tali Gerçek sanatsever bulmak hayali Nerdedir zanaat nerdedir ali Varışın; güneşe çıkmayana mı?
Zamanda gençliğin körelmiş gözü Manen de beşpara etmiyor sözü Anneler babalar dövmüyor dizi Kırışın; geceden bıkmayana mı?
USTA ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ÇOK GZEL BİR ŞİİRİNİZİ OKUDUM, KALEMİNİZ VAR OLSUN BU GÜZEL ŞİİRİNİZİÇİN SAYFALAR DOLUSU YORUM YAZILSA YİNEDE AZ GELİR KUTLARIM SELAMLAR SAYGILAR
Bir çekişme varda sitede bizim mi haberimiz yok.Bir kaç gündür yazılan şiirler daha çok hiciv ağırlıklı. Tabi eleştiri olsun ama birbirimiz kırmadan şahıslar değil şiirler sorgulansın. Beğeniyle okudum. Sağlıcakla şairim.
Sahte aşkla yanar, cümbür cemaat Amaçsız kelâmı götür çöpe at Kaçar senden, eğer yoksa menfaat Kargışın; sözünü takmayana mı?
Çok haklısınız Aşklar sahte,üç günlük,Yazılanlar (şiirler)amaçsız anlamsız,saçma,bazı yorumcular eğitime ıokula yüklenmişler haklılar lakin evdeki medya,internet,ve de cep telefonları çocukların gençlerin amaçsız anlamzır ruhları katleden oyuncakları haline geldi.Allah sonumuzu hayretsin.İnsanlık adım adım facialara doğru yaklaşıyor vesselam.
Güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan yüreğiniz dert ve hüzün görmesin,kaleminiz daim olsun.Yürek sesiniz hiç susmasın,dünyadaki tüm güzellikleri size,tüm gülleri sayfanıza,saygı ve selamlarımıda sayfanızı ziyaret eden değerli dost şair ve şairelerime sunuyorum kabul görmesi dileğiyle,
dostum son dizeler arka pencereden dolanbaçlı zaaten şiirin özelliğide o sanırsam manaları iki perde arkadan baş göstermekte yahu bu denli ustalık bu sahifede olurdu oda olmuş...
Şiir baştan sona oya oya işlenmiş, ince nüanslarla bezenmiş.
Diz dövme meselesine geleceğim, okulda bozuluyor çocuk yazmış bir dost...keşke öyle olsa.şahit olduğum öyle olaylar varki, öğretmen veliyi çağırıyor ve diyor ki "çocuğunuz sigara içiyor, kötü davrnışlar içinde" sözünü bitiremiyor arkadaş veli sözünü kesiyor."ben izin verdim çocuğuma sen ne karışıyorsun."Daha neler neler...konu bu değil uzatmayayım maalesef dizimizi dövüyoruz ama geç kalmış olarak.
İyi bir hece şiiri okumak gibisi yoktur. İyi bir şairi 2 kıta da anlarım ve gerisini okuyup okumamaya karar veririm. Sonuna kadar zevkle okudum. Yüreğine, kalemine sağlık usta... Kutlarım.
Bak şim di yarın sana neker yazacak.YHolundan dönermi sanıyorsun.O bir çetin ceviz.... Kızacaksın ama güzeldende öteydi dizelerin.Hakkını vermek lazım... KUTLARIM KARDEŞİMİ.
Zamanda gençliğin körelmiş gözü Manen de beşpara etmiyor sözü Anneler babalar dövmüyor dizi Kırışın; geceden bıkmayana mı?
Malesef Üstadım malesef. Her şey eğitimle çözülür diyeceğim ama üzgünüm çoğu aile terbiyesi almış çocuk okulda bozuluyor bugün. Çoğuna şahit olmuşuzdur, çocuk okula gidene dek sövmek ne bilmezken, bir bakarsın okulla birlikte en galiz küfürleri öğrenmiş.