AŞK BİR FİLMDİR, YA UZAKTAN BAKARSIN YA YAKINDAN İZLERömür, gökdelen olsa kısadır yine de sönmeyen bir od’un kömürüyse sevme ben sebep/siz bir angın sevmek; basenleri erimez yangın dinle; ömrümü çürüten kadın yitik parolalarla bakma bana yine bitiremedim seni yine sınıfta kaldım! burnuma çektiğim kolonya gibi acıtırdın içimi özlerdim deli gibi ay demiştim yüzünün haresine ki; karanlık bile örtemezdi gül tenini bir eylül ayının sekiziydi, günlerden pazartesi her yeni gün umuttur her gün aydınlık uçuşlara uyanır ya kuşlar her aklıma gelişin sabahtır vakitsiz ötüşüm ondan... kader olsan, saçlarında güvelenirdi ellerim adâlet olsa, avuçlarında benim terim... hani, adettendi açılan avuçları boş döndürmemek, rahmetten şimdi ne denir de ötelenir bu hararet bilirken ’’ayrılık sonrası hareretle içilen özlem, ateş yapar’’ bazıları sevmek der işte, bazıları tapar!.. bilirsin de anlatamazsın hani fitil gibidir köhnemiş bakışlar açsındır hep acıkır gözlerin istersin ki önce doysun ellerim öğünsüz vakitler doyurmaz bilirsin sevdiysen yüreklice sevdiysen adam gibi ve kederliysen içinden kat kat giyinen soğan gibi ya hafif ateşte lezzete dönüşür ya gözlere nemli artçılar! bozulmaz mı baharın rengi elma kabuğu gibi soyulursa vakitsiz ve kurt hep kabuktan sızar içine işte burada başlar ilk vesvese ya kurtsundur ya elma ikisi de rahmettendir oysa ikisi de ibâdet bir nevî ya yasak savmaktır sevmek ya ölür gibi biât gurur tablosundan sökülürken birer birer inatlar unuttum! hangi şiirin sarhoş repliğiydi ihânet gibi aşk da bir yapıştı mı bir daha bırakmayan tutkal! ya kurtulamazsın hiç ya kurt uluması dinlersin sevdiysen yuvalanmışsındır işte bir şekilde aşk gözlerdedir çünkü aç gözlerdedir , sıtma sevmek ibâdettir kaybetmek irin gittiyse aşk kurt(du)dur gözler in!
aşk bir filmdir ToprağınSesi . |
Serhat ne ince söylemler var şiirinde, ne güzel dokundu okurken yüreğime anlatamam, sevgiyle kal, aşkla kal can şair...
Tebrikler...