(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİNİ DARI SANAN ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİNİ DARI SANAN ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hikâyenin şiirsel hâli güzeldi. Kutluyorum. Her meselden alınacak bir ders var mutlaka. Bizi, kimin ne olarak gördüğü önemli değil. Önemli olan inanç ve tevekkül.
Tavuk insanı yer mi, yer... Bir Yahudi sözü vardır; "Sen tavuğu yemezsen, tavuk seni yer " der.... Bence adam korkmakta çok haklı...
Şiire gelince; Yaşam hevesiyle dolup taşarmış... Ölüm korkusuyla olmasın? (Yaşam hevesi güzel bir duygudur, güzel duygular için kullanılır genellikle, bu nedenle ölüm korkusu daha şık olurdu)
Kurtulayım diye dua dilinden, Düşmez, her geçen gün dara düşermiş.
Bir dizeyi sonraki dizede tamamlamak şık olmamış üstadım.
Bakma kem gözlere, kıl çok tevekkül... Bu dizeye de kıl oldum...;)
Sen sen ol daima ol Allah’a kul Bakma kem gözlere, kıl çok tevekkül İnsanların fikri çektirmesin zül İnançlı kullara bu yakışırmış. cok güzel vede anlmlyidi kaleminze yüreginze saglik selamlrimla
Sen sen ol daima ol Allah’a kul Bakma kem gözlere, kıl çok tevekkül İnsanların fikri çektirmesin zül İnançlı kullara bu yakışırmış.
MİZAHİ DERS VEREN ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZEL DİZELER,KİŞİ BEN BUYUM DERSE ,RABBİM SEN NESİN KİMİN YARATTIĞISIN? DER BİR ŞEKİLDE.TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM 28 DEN KOMŞUM 61 RE SELAM SAYGILARIMLA.
Sen sen ol daima ol Allah’a kul Bakma kem gözlere, kıl çok tevekkül İnsanların fikri çektirmesin zül İnançlı kullara bu yakışırmış.
inançlı kullar ; yaptıklarının farkında olan kullardır..inanç; kulu, kulluk bilinçine sevk eder..kul olabilen, aslında insan olabilendir..inanan insan hiç bir zaman darı olmaz..zaten buna, o inançı yükleyen GÜÇ fırsat vermez..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız...