(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEN SORARSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEN SORARSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun zamandır yoktum efendim şiirlerinizden uzak kalmıştım şimdi kavuştum :)) amma kızlar baba illede kampa götür bizi çadır jurup bir hafta denize girelim diyolar sizin anlayacağınız az zaman sonra tekrar ayrılık neyse hem ağlar hem giderim selam saygılarımla hoşcakalınız....
Canı yürekten tebrikler üstadım harika duygularla yazılmış nefis bir eser.Değerli kaleminizi tebrik ediyor Berat Kandilinizi en içten dilklerimle kutluyorum saygılarımla..
usta kalemden hafif taşlama yollu güzel bir şiir okudum kalemine sağlık kardeşim. yürekten tebrik ve selamlarımla. hayırlı kandillerin olsun inşallah. muhabbetle ...
mübarek berat kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim dost ...dosta yazdığın şiirin tadı bayağı tatlı damakta iz kalıyor kutlar sevgiler sunarım...
yahu ŞAİR
belli oluyor kardeşim işte budur
saygılarımla değerli dostum hoşcakalınız
uzun zamandır yoktum efendim
şiirlerinizden uzak kalmıştım
şimdi kavuştum :))
amma kızlar baba illede kampa götür bizi çadır jurup bir hafta denize girelim diyolar sizin anlayacağınız az zaman sonra tekrar ayrılık neyse hem ağlar hem giderim selam saygılarımla hoşcakalınız....