Divan olurken martılarım beklerdim mektuplarını İnançlarımı giyinmeye sığındım sensiz ülkelerime Keşfettiğim en uzun şeydi sana iki kelimelilk uzunca... SENİ ÇOK ÖZLEDİM HER ŞİİRİ İÇERKEN.... BEN BATTIM GÜNEŞ GİBİ MAİSİ SEN OLAN DENİZLERİNE....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmkansızlıklarla boğuşurken özleminide doruklarda yaşayan yüreğin içli sesiydi şiir.Her ne kadar hissetmesi güç olsa da yılmamış seven.Olanca gücüyle haykırmış hasretini.Etkileyiciydi.Kutlarım.
Divan olurken martılarım beklerdim mektuplarını İnançlarımı giyinmeye sığındım sensiz ülkelerime Keşfettiğim en uzun şeydi sana iki kelimelilk uzunca... SENİ ÇOK ÖZLEDİM HER ŞİİRİ İÇERKEN.... BEN BATTIM GÜNEŞ GİBİ MAİSİ SEN OLAN DENİZLERİNE....
Emek çekerek yazdığınız güzel dizeleri kutluyorum.Şaire şiir yolunda başarılar dilerim.Yunus diyarından selamlar.
güzel bir çalışma kutlarım ...belki bana hükala diyeceksiniz ilk mısranın başlangıcı sesiz değilde sanırım SENSİZ olmalı yazan kalemi çağlayan yüreği kutlarım