küstah bir alınganlık peydahlanır iliklenirken mastürbe rüyalar sabahın cebine bir yalancı haber daha düşer karla karışık evrene -o bir sahtekârdır- ilk suyunu içer gibi düşer karanlık cenine tecrübeyle sabittir her mavi hedefidir kıskançlığın bir nebze!
her anlamı kucaklar uzaktan avuntu gülücükler omurgasız bakan irisler bazen büyümek yetmez sevgili hep bir çengelde kalır acabalar otopsi yapılmadan gömülürse cesetler ve bilirken büyük harflerle tüm rakamlar bir’i küçümser!
bazen sen seçmezsin kullandığın kelimeleri bazen adresi bulamayan çiçekçi faildir şimdi, kahvaltı öncesi hunhar bir iftira desem belki anlamayacaksın belki hiç faydası olmayacak
ama hiç umurumda değil ister bir hatanın izdüşümü sayılsın ister ahmaklığın karekökü hata denen şey bazen vicdandan habersiz b/asılmış ve turnusola kanmış zaman deklanşörü!
hepsinden öte bir inancı şüphede bırakmak inanmaktan kötü!
dedim ya mavi bir baş tâcının adıdır aşk ve her maviyi kıskanır şeytan!
şimdi giy yine mavi şapkanı melek yüzüne çatlasın şeytanlar!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Baş Tâcı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Baş Tâcı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hepsi birbirinden güzel anlamıyıdı dizeler..şiir içtim.
yüreğine sağlık...kutlarım...saygılarımla