Yaralı kelebekler yuva yapardı toprak kokulu avuçlara Sokakların boynuna kaşkol olurken merhamet Avutulmuş nasırlı yüzlerde kalırdı akşamın gölgeleri Kirli eller çöpten toplarken katıksız kuru ekmekleri...
Yutkuntularım düğüm atardı boğazıma Göz kanamalı, göz seğirtmeli kör bıçak kesilirdi bakışlar Milyolarca kez hançerini saplardı insan manzaralarım Yalınayak bir çığlık dolaşırken tükürüklü caddelerde...
Yangın yeri kıtlıkları alev alırdı yetimliğinde gezenleri Kıyısındaki çöplük sofrasını çoktan kurmuştur İki dilim küflü ekmek ziyafetiydi baş döndüren Uzak kalırdı çikolatalı pasta resimleri...
Çöp kokulu kirli kedilerim ortak olurdu ziyafete Bahar sırça köşklerdee yaşarken kış yalnızlar için koşardı sokaklarda Ağustos ayazı çarpar yıkardı gözlerindeki hüznü Simit susamı dökülürdü karıncaların sırtına...
Serçe ötüşü saatlerde toplanırdı çöpler Sevişmeden yorgun yatan bedenler üryan tüylü yorganlarda kalıyordu Diğer kalanlar çöpe düşen lokmalarıyla bir aşk yaşardı Yaşananlar tokatını çarparken sol yanıma Yaşarmış sağnak gözlerim bir buğuya resim çiziyordu...
Sarı boynu bükük buğday başaklarım sallarken gözlerimi Kanadı kırık kelebekler çoğalıyordu toprak kokulu avuçlarda Sabahın ilk aydınlığında son nefesleri, ezanlara karışır akardı Ruhta bir rıhtım çökerken, çöpcülerin ellerindeydi ekmekler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARALI KELEBEKLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARALI KELEBEKLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem yaralı hem kelebekler... Hem insanlar, hem melekler diyesim var ama utanyor insan böyle anlarda insanlığından... Çünkü onlar, bize, bizim insanlığımıza rağmen hâlâ yaralılar, yaralarıyla başbaşalar...
bUGÜN BU SAYFADA OKUDUGUM EN GUZEL EN ANLAMLI EN ANLAŞILIR EN DOGRU VE EN GERCEK HIKAYEYİ BULDUM ŞİİRDE. KAPALI GÖZLER SALYALI ZENGIN AGIZLARI ANLAMAZ AMA HALDEN ANLAYANLAR SENI ANLAYACAKLARDIR BILIYORUM.KIMINE GÖRE SUCLU O YARALI KELEBEKLER,,,KIMINE GÖRE ISE BOL BULUP CÖPE ATAN ,,,ÇÖPE ATTIGINDA BILE GÖZÜ KALAN BEYINSIZLER.BIR YUDUM EKMEK ICIN BIRBIRINLE DİDİŞEN COCUKLAR GÖRDUKTEN SONRA,,,O BOYALI PARMAKLAR,,,SÜRMELI GÖZLER,,NE İŞE YARAR O İNSANLIK ((((
Serçe ötüşü saatlerde toplanırdı çöpler Sevişmeden yorgun yatan bedenler üryan tüylü yorganlarda kalıyordu Diğer kalanlar çöpe düşen lokmalarıyla bir aşk yaşardı Yaşananlar tokatını çarparken sol yanıma Yaşarmış sağnak gözlerim bir buğuya resim çiziyordu...
betimlemeler ve konu harika yaqzan kalemi çağlayan yürek sesini kutlarım sevgiyle kalın
Sarı boynu bükük buğday başaklarım sallarken gözlerimi Kanadı kırık kelebekler çoğalıyordu toprak kokulu avuçlarda Sabahın ilk aydınlığında son nefesleri, ezanlara karışır akardı Ruhta bir rıhtım çökükerken, çöpcülerin ellerindeydi ekmekler...
cok güzeldi gönülden kutlarim siiri kalemi saygimla
____________________________________Dost harikasın ben bu duyarlı yüreği kutluyorum bu içten yazılmış ve gerçekleri işleyen eserini saygılarımla dost...
kozayı ağı örer tırtıl kelebek ise birgün yaşar.. bir ömre değen bir günlük yaşamlar... ve şiirde anlatılan kelebek ömrü.. gerçekler acı acı dökülmüş kalemden.. hissettirmiş.. kutlarım değerli şair saygımla..
Hem insanlar, hem melekler diyesim var
ama utanyor insan böyle anlarda insanlığından...
Çünkü onlar, bize,
bizim insanlığımıza rağmen hâlâ yaralılar,
yaralarıyla başbaşalar...
Selamlarımla usta.
Yüreğinize, kaleminize sağlık.