Şimşek çakımı sesler delerdi griyi, mızrağını indirirken toprağa Bulut y/arası kan/sızısı damlasında g/öz olur dökülürdü sonbaharlara Tünerken karanlık karşıdaki dağlara orman yangını sonrası bir kızıl kalırdı tozundan geriye
Kül savruğu hasretlikler salınırken, toprak kokusunda Balçığa bulanmış bir aşk hamurunda yoğrulurdu Saçları taralı fırtınalar gelip aramıza girerken Şarkılar ıslatırdık dilimizin ucunda, serçe öpüşü tadında Titrek dudaklar tuzlu bir nakarat içerdi içerlenerek
Göz şafak beklemeli gece yorgun kalırdı nefeslere Martı yıkayan denizler, ortak ederdi bağrına balıkçıları İstavrit umudu yüzüşlere açılırdı, deniz feneri göz kırparken Dalga sallarken gemicilerin yüreğini, nasip ekmekaşkı olurdu O vakit hep dalardım en açık denizlere karayı görmeyene dek..
Duvarlara sinmiş kokulu hatıralar dökülürken yerlere Yanık yarım mektupların isi ortak olurdu ortasında kaldığım odalara Her yanı don kesiği izler sararken etrafı gölgelerin yürürdü Pencere kenarlarım nehirlere su dökerken, Bir çağın bitimi bir çağlayan olur söyleyemediklerim...
Su toprağa karışırken grisinden bulut ağlardı Bulut yarasını saklarken dökülürdü Kan sakladığımız gözlerimizki sarı yaprak misali Denize dönerken döktüklerimiz mavimsi Martı kanadı umut gemileri yürütürdü çığlığındaki kavuşmalarımız....
Ve ben seni çok özledim az sonra gidecekken bu kentten.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BULUT Y/ARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BULUT Y/ARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.