(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Görüntüdeki gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Görüntüdeki gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değil mi Efendim; Esas maksadımız gülde bulunan dikenleri, acıtmadan dikensiz vaziyette sunmak etrafımıza....görüntüye aldanmadan....3 boyutun arkasındaki giz' i ve sırrı çözebilmek.....
"Boğulmuş şarkıların sesli gülüşlerinde"...Kanunsuz ezgiler çalan o kanun un telleri,dokunuyor yalnızlığıma...Her perdede hüznü çöküyor bu arabesk akşamlarıma...Gecesinde zaten bir şiirsin ,sonu hüsranla biten.. Acemi ellerimden kaçan ,koca bir dünya... Garip bir aşk benimkisi,dünyaya uzaktan bakan zuhal sevdası gibi... Ve elimde kalan o yıllanmış ölgün bakan resmin,ebu cehilin zulmü kadar ağır eliyor ruhuma............. Kalemine sağlık ablam...Çok güzeldi....Selamlar saygılarımla...........
sana uzatsam gülü çıkar mısın gölgenden solmadan gül ... cıksın ki; gül feveranından solmasın, yedi veren gülleri de şahlansın artık...sevgilerimle canım...
ÜSTADE ŞİİRLER NE KADAR ESKİ OLURSA OLSUN ONLARDA MUHAKKAK VE MUHAKKAK HALA DEVAM ETTİREN BİR GERÇEK PAYI VARDIR. GÜLLER HER ZAMAN AÇAR, SOLAR. YOK OLUR GİDER AYNEN ÜMİTLER GİBİ. AMA MEVSİMİ GELDİĞİNDE YİNE AÇAR YİNE SOLAR. ÜMİTLERDE ÖYLE DEĞİL Mİ Kİ? BİRİSİ BİTERSE BİR YENİSİ BAŞLAR. ZİRA HAYAT NE ÜMİTSİZ NE DE HAYALSİZ OLAMAZ BENCE. ÜMİTLERİ HİÇ BİR ZAMAN YİTİRMEMEK GEREK, YİTİRMEMEK GEREK. KARAMSARLIĞI İÇİMİZDEN TEMİZLEMEK GEREK Kİ GÜNÜMÜZ HER ZAMAN AYDINLIK OLSUN.SAYGILARIMLA...
ah be ah çok zaman olmuş unutalı yokluğunda nasıl da özledim şen kahkahayı yalnızım insan sellerinde bir türlü alışamadım şu halime kurumuş yosunların suya hasreti misali hislerim can çekişiyor ellerim titriyor kalemin gölgesi şaşkın seyrederken bak yine gözlerim doluyor 17.06.2012-Ahmet BOZTAŞ
Şiirinizi okuyunca bir şeyler karaladım naçizane. Yorum sayfanıza armağanım olsun. Şiirinizi kutluyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…