Katıksız ıssız yanlızlıklarımdaki fay hatlarım Aklıma geldiğinde sallardı rihteri yüksek hatıralarım Dizlerim düşerken yürek çukurlarıma Kan sağnakları yağardı ayın kızıllığına inat...
Yıldız sönüğü gecede bulutlar çökerken gözlerime Hazin bir ayrılık şarkısı notasız çalınır dudak aramda Dağlanır karşımdaki dağlar, mühür vurulurken yollarıma Kala kalırım tozlu topraklı çıplak yanlarımla yangınlarımda....
Elim alışık değil parmak uçlarından uzak kalmaya Ten uzaklığı sürgünlerim başlarken k/an terler sol yanım Yüzyıllık uzaklıklar uzar ıraklığında kalırken beden Irmaklara karışır damlasındaki ruhumuz habersiz
Bir yanımız sel olur taşar,bir yanımız akarsu dondurur Bahar baçemize güzden kalma adımlar atılırken,dökülürüz Bir büyüttüğümüz sanrılı bir kış bahçesi kalır ikimizden geriye Düşlerimiz gelinciği açtırmak için gözlerimizden sulanır...
Papatya küskünü özlemler bürür ellerimizde Sarısı ayrılık şarkısı olur beyazı kar tanesi olup kopar Seviyor sevmiyor salıncaklarımız boşlukta sallanır Sen rüzgar ben salıncağa bağlı pırangalı paslı zincir Sallanırız düşlerin binince aklımdaki salıncağa...
Zaman akarken sen kalırsın aklımda Akıl sende kalırken ben divane çöllerde Su akar kar etmez kuruyan dudaklarımdaki çatlağa Bana dudakların gerek sevişmeleri yağdırmaya....
Terli bir uçurtma düşerken çöl toprağına Ayak bastığın bir sahrada boğulur gözlerim Geçen bir bedeviye teslim ederken ayrılık şarkını Kum tanesi olurum savrulurum çölündeki rüzgarında Kum fırtınası söylerken seni....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK ŞARKISI.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK ŞARKISI.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman akarken sen kalırsın aklımda Akıl sende kalırken ben divane çöllerde Su akar kar etmez kuruyan dudaklarımdaki çatlağa Bana dudakların gerek sevişmeleri yağdırmaya....
Terli bir uçurtma düşerken çöl toprağına Ayak bastığın bir sahrada boğulur gözlerim Geçen bir bedeviye teslim ederken ayrılık şarkını Kum tanesi olurum savrulurum çölündeki rüzgarında Kum fırtınası söylerken seni....
yürekten kutlarim özlem dolu siiri ve kalemi saygimla...
lambadaki alevi bile üşütüp, aşkı bilen gönülleri yakarken.
Nur içinde yatsın...
Bir ara üşüdüm sanki çölde rüzgar derken siz.
Kaleminize beğenim ve saygımla şair.
Çok güzeldi.
Aşktı, özlemdi...
şiirdi.