(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÖP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÖP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ya da uzun olması farketmiyor şiirde asıl olan usta elinden çıkmış olması. Sevdiğim kalemden yine ona yakışır dizelerdi okuduğum. Yürekten kutluyorum Çiğdem hanım. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
Bugünlerde ne konuşabiliyor ne de uzun uzun anlatabiliyorum, sadece biriktiriyorum. Vardır bunda da bir hayır. Değerliydi ziyaretiniz Şairim Teşekkürler..
seçince bitecek her şey... Kandıracaksın belkide, bulmuşken uzunu, gösterene kadar kırıvereceksin. Sen bildiğin soruların cevabına, Sen sonunu bildiğin bir oyuna, Sen kendi hayatına....? Sersem bir bir halde iken dudaklarım, dokununca gizine, bir daha gerçek olamayasıca bir hal ile irkildi kalp... Son olsaydı ne farkederdi, aynı senin dediğin gibi işte, kısa yada uzun , son yada ilk. Hatta bundan sonra yaşarsam ve böyle bir ana şahit olamayacaksam, yaşamak sayılırmıydı.* yada bu güne kadar, yani gizde kaybolana kadar bir ömür varmıydı ki. hissiyatını yitirmiş bedene sivri uçlu bir alet ile uyarılar verilirken, raptiye seni kendine getirebiliyorsa sıkıntı yok, fakat sen tamamıyla raptiye ile tutunuyorsan bir yerlere işte o sıkıntı.. eyvallah.
Arada kısa Şiir'lerle mola vermek mutlu ediyor beni. Hani büyük bir tartışmada son sözü söyleyip, kaçmak gibi geliyor bana :) Ziyaretiniz ve özellikle beğeniniz onurdur benim için Değerli Kalem Sevgiler Saygılar
Kapı aralık-larından sızan acı bacalardan çıkmaz mı, aydan güne kadar neden acıtır ki. Kaç oda, kaç göz gezer daha gönül konağında, bilsek keşke. Gitmeli, geldiği gibi sinsice batmamalı soluğa tene ama... Sonrası da öncesi de şiirdi.
Bizim cinnetlerimizde o bizi yalnız bırakmıyorken, o cinnet geçirirken kaleme el vermemek olmaz, şiir yoldaşlığı bu :) Dediğiniz kadar karalamamsı değildi bence, kalem kendi cinnetinde de gayet hakimdi, söze... Tebrik ve selamımla Çiğdem Hanım.
Bir anlık cinnet diyelim. Bir anlık can acısı. Arada oluveriyor :) Pek Şiir denilemeyecek kadar kısa idi ama değer verip gelmişsiniz Şairem Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle
Selamlar; Hece şiiri okumaya geldim sizin kaleminizden! Yinede hayırlısı olsun diyelim. Çünkü az söz verdiniz gibi yazacağınıza dair, beklemekte fayda var der atalar. :)) Selam ve dualarımı bıraktım şiir sayfanıza. Şiirle kalınız efendim. Saygılarımla.
Ben Şiir ayırmam aslında, hatta edebiyatın hiç bir kolunu ayırmam da serbest vezin Şiirlerin kimliğimle örtüşmesinden midir nedir, ben de ayrı bir yeri var. Coşkusu da sanırım yaşadığım sürece hep aynı tazyikte olacak. Bana güvenmeniz ve samimi tetiklemeniz bakalım ne derece etkisi olacak zamanla göreceğiz :) yazamasam da zaten bu sitede öyle iyi Kalemler var ki (sizler gibi) onlarla beslerim ruhumu, dert etmem. Allah yüreklerinize ve kelamlarınıza zeval vermesin efendim iyi ki varsınız. Ayrı ayrı seviyorum her birinizi. Sevgiler Saygılar
Onlar uğrarlar çünkü her yerde varlar. Siz acele etmeyin efendim. Sözüm söz, neden gülecekmişimde! Bir zamanlar bende sizin gibi düşünürdüm ve inanın kaç sefer yazmayacağım deyip terk ettiğim günler oldu. Ama Allah razı olsun iki kişi var şiir hayatıma devam etmeme vesile olan, onlara minnettarım. Hiç peşimi bırakmadılar ve İllaki yazmam yönünde baskı yaptılar, zorladılar. Hatta o gün tehdit ettiler; terkedip gideriz, görüşmeyiz ve konuşmayız diye. İnanın vaktimde müsait değil çünkü, yaşadığım ilçede bir siyasi partinin ilçe başkanıyım. Ama şiir bambaşka bir olay. İşte böyle ayda bir karalıyoruz. Çekinmenize hiç gerek yok. Yaza, yaza en mükemmel hece şiirlerinin şairi olursunuz. Haydi daha ne durusun ki! Ya Allah, bismillah deyin bakayım. Selam ve dua senle olsun. Saygılarımla efendim.
Kısa şiirde de çarpıcısın Sevgili Çiğdem...Anlam olarak ise,bu şiir ömür kadar uzun...Ama,kaşla göz arasında kaybolan''MÜHÜR''çok daha anlamlı ve çarpıcıydı sanki... Ömür dudaklarında bir gizse, mühür gizi,daha da gizemli olarak sonsuza kadar kalmasını sağlardı gibi geldi bana...
Yine de her hali başka güzel,bir şiir inan Sevgiler
Sen yazmışsın ben çıkmışım Şairem. Hoş yatınca da uyuyamamıştım gerçekten tam bir gece kuşu oldum bu aralar sanırsam ben :) Teşekkür ederim küçücük Şiirime büsbüyük yüreğini sığdırdığın için...