(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir tam da benim gibi dünyaya meyli olanlara hitab etmiş..biz " yarın ölecekmiş gibi ahirete" olan kısmı boşverip, " hiç ölmeyecekmiş gibi dünyaya çalışın " kısmına bürünmüş kimseleriz..tebrik ve saygılarımla sayın Şairim..sağlıcakla kalınız..Allah hepimizi ısrar ettiğimiz şu gaflet uykusundan uyandırsın..inşallah..
Ne güzel öğütlerdi değerli şair dize dize.. bilinmesi uyulması gereken belkide insan olmanın onurlu durmanın farkı yazdıklarınızda... böyle güzel dizeler manidar anlamlı.. yürekten kutluyorum ve yüreğinizin ışığı daim olsun diyorum her daim saygımla...
Heveslerin hedef olmasın sana Emekle kazanmak onur insana Haramla, atalet bulaşır kana Yokluğun hıncıyla dolup taşarsın.
Üstadım cevabını çok iyi bildiği bir soruyla başlamış şiire. Ve maalesef ki büyük ihtimalle nasihati almayacağını bile bile, en güzel bir dille nasihat etmiş. İlk dörtlükteki hayasızlığın ve gayesizliğin kelimelerinin kafiyeli olup olmadığından emin olamadım. Ancak bunların haricinde kusursuz diyebileceğim bir şiir. Üstadımı kutluyorum.
Çok güzel öğütler veren duygular mükemmel bir hece şiirinin dizelerine inci gibi dökülmüş. Çok beğendim. Haz duyarak okudum. Kaleminiz var olsun efendim.