(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MERHABA BEN PINAR SU , ÖYLE SARI LAMBALARLA AYDINLATILMIŞ KÖPRÜLERE GELEMEM, KUSURA BAKMAYINIZ ...
CANİKOM BEN HAYAT SU, TUSİAD'A HÜRRİYET KOM TE RE DEN YAKIŞIKLI BİR YORUM YAPMADIKÇA BEN DE GELEMEM, NE SANKİ, 17. BOĞAZ KÖPRÜSÜ MÜ ?
NABERSİN BEN NESTLE PÜRE LAYF, BELKİM GELİRİM, MADONNAYA VEFANIZ GÖZÜMÜ DOLDURDU, YANİM Bİ TEK MİİİTİNGLERDE DOLMAZMIŞ AMA DE Mİ ?
SELAM BACIM BEN MAMAK HAYRATINDAN DENİZ VE MAHİR ÇEŞMESİ, AZ BİRAZ CAHALIMDIR FELAN DA, SAFTİRİK BİR YÖNÜM DE VARDIR, SEN VATAN DE BEN HEMEN GELİRİM, TERKOSUM DİYE KÜÇÜK GÖRME, AND OLSUN GELİRİM, CEBECİ KIZILAY FİLAN NERE İSTERSEN SERVİS DE YAPARIM....KIRIKKKALE GELİRMİŞ ODTÜ YE, NE YAPAM DA BACIM, GELİRSE GELSİN BE...EMANETTİR ZATEN TAŞIDIĞIMIZ, VERİRİZ GEÇSİN GİTSİN... YETER Kİ SEN SUSUZ KALMA.. SEN OL KÖPRÜ UÇTAN UCA BİZ AKARIZ KIZILCAHAMAMDAN DA BEYPAZARINDAN DA DERSİMDEN DE MADIMAKTAN DA..ZAHAR BİR YOL BULURUZ AKACAK...
SAYGILARIMLA çağatay
M.C.U. 1962 tarafından 6/8/2012 6:00:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne güzel yorum bu, nerdeyse ülkemizin bütün sularını saymışsınız. Arkadaşım, senin şiirsel yorumun benim şiirimi kat kat geçmiş, çok güzeldi. Bu yazıyı şiire çevirsen çok iyi olur..
Çok teşekkürler,
benim suyun bir yolu Beypazarından geliyor, diğeri Kızılcahamam'dan bir ucu da Çubuk çayından,
Gözlerimin tuzusun berraklıgınla, Yüregimin besin kaynagısın olgunlugunla. Ruhumu temizleyenimsin durulugunla, Yaradanın emanetisin bana kutsallgınla. her şeyimle ben herşinle sen biriz her daim yaşamda.
saygılar dost güzeldi dizelerim susattı yine eline saglık dost
Sayın GÜLÜNAY;değerli üstadem Şiirinizi okumak güzeldi,Fevkalade güzel ve içten bir şiir yüreğiniz çağlamış kaleminiz yazmış.Tüm evrendeki güzel duyguları yüreğinize,tüm dünyadaki çiçekleri gönül sayfanıza bırakırken bu emeğinize teşekkür ederim,kaleminiz daim,gönlünüz huzur,bedeniniz sağlıklı olsun.
Nehirlerin rüyası denize ulaşmaktır,şair hapsedilen suları sevmemekte özgürce gürül gürül akmasını istemekte.Ne köprü olsun ne de barajlar su yolunda gitsin diyorum o kadar. Birden sevdiği aklına geliyor su herşeyi alıp götürmüş.o nasıl gelecek merak etme ben köprü olurum diyerek onun gelmesine destek oluyor. Tebrik ederim saygılarımla.
saygılarımla,