haykırdım geceye anıları öldürdüm susuzluğun boğaz yırtan pençesinde gözyaşları içerken susamışlığımla kuruyan dilime düşen her damlada zehir tadında sözcükleri ağlattım kararan bahtımın geçmiş zamanında sabahı olmayan düşlerin hecesinde
yıldızları yaktım Ay’ın gölgesinde önce hayatıma kayanları söndürdüm temizlendim, uykuya daldım sonra umutlu cümleler kurdum düşlerimde düşüncelerim benden önce kalkmış sararan bir mazi vardı gözlerimde sanki zaman durdu sabah olmuyordu geçmiş geceleyin terledi ellerimde şafakta kuruttum güneşle birlikte silip attım ne varsa dünden geriye
şimdi yaşamak vakti aşkla doyasıya fora yelken açmalı gelecek denizine kederle vedalaşıp koşmalı sevilere yeniden çizilmeli kaderi ve zamanı sıcacık sarmalı güneşte yakamozları derin denizlerin dalgası olunmalı çarpmalı hayata hep yeniden aşkla kavrulan yüreğe usulca dokunmalı sabahı olmayan düşlerin gecesinde aydınlıklar karanlığımı yırtmalı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
güneşi gözbebeğinden tutmalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
güneşi gözbebeğinden tutmalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneş tutulmuş zaten gözbebeğinden değerli şair.. görünmüş bilinmiş hissedilmiş geriye arkada bırakmak kalmış.. kalmayacaktır arkada bir zenginlik olarak ve affetmiş olarak yaşanılırsa geçmiş unutmak mümkün değil sanki onlardı bizleri biz yapan yazdıran çizdiren... Hani der ya öldürmeyen her acı güçlendirir.. Ve yıkılmaz kolay kolay borada fırtınada... ve güneş hep ısıtsın diyerek yürekten kutluyorum bu anlamlı umutlu güzel şiiri saygımla...
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum ve dilekleriniz için. Ayrıca güzel sözler için. Güneş tutulması yaşamasa da hayatlar, güneş gözlere tutunmalı aşklar.
Çok teşekkürler, sanırım doğru bir tesbitti yorumunuz, tutmalı kısmını ilk olarak tutundum şeklinde yazmıştım ama nedense umut katarak belki de biraz heyecan değişik bir duygu yakalamak adına değiştirdim. Böyle daha güzel oldu diye düşünüyorum... Beğenilmesi güzel...
Sayın ÇOŞKUN Şiirinizi okumak güzeldi,Fevkalade güzel ve içten bir şiir yüreğiniz çağlamış kaleminiz yazmış.Tüm evrendeki güzel duyguları yüreğinize,tüm dünyadaki çiçekleri gönül sayfanıza bırakırken bu emeğinize teşekkür ederim,kaleminiz daim,gönlünüz huzur,bedeniniz sağlıklı olsun.