(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Davada Senin Kavgada şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Davada Senin Kavgada şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerek ikili ilişkilerde, gerekse sosyal, siyasal ve sosyo ekonomik politikalarda " ben diyorsam böyledir, böyle istedim.Uysa da uymasa da" gibi güçlünün hukukunun egemen olduğuna vurgu...Adalet adına en büyük adaletsizliklerin uygulandığı ortam ve düzen...
Neyse;
Kavga ve davanın da hesabının adil, insanca görüleceği günler elbet gelecektir. Her yokuşun bir inişi vardır ve her deniz mutlaka bir sahilde son bulur.
Ustaca yazılmış, mesajı ve durum tespiti mükemmel bir şiir.
Evet herşey insana, yani bize bağlı. İstersek Üstümüze gelen her baskıya en etkin biçimde karşı koyarız. insanı haksız yargılayanların yakasına yapışıp en etkili savunmaları yapar, adaletsiz ve zorba davranışlarının hesabını biz onlara sorar, onları cezalandırır, ibret alınacak mahkumiyetlere uğratabiliriz. Zorbalık yapanlarda insandır, zorbaca yargılayanlardaki güç ve cesaret, haksız ve kirli amaçlarla yargılananlarda da vardır. Kuzu gibi melemek, kurbanlık koyun gibi kendini teslim etmek de ne oluyor?.... En başta adil olmayan yargılamaya uğrayanlar dinamik olmak, haksızlığa şiddetle karşı çıkmak zorundadır. Yoksa... "gelsin bizi kurtarsınlar" diye, beklenen umutların tümü boşunadır. İnsan etkiliyken, yetkiliyken aklını iyi çalıştırıp kllanmalı. Adil olmayan, kötü amaçlı davranış ve tehlikelerin nereden, nezaman gelebileceğini de hesaplıyabilmelidr. Kısa öz şiirinizle yüzlerce sayfayı dolduracak anlamlar düşürmüşsünüz sayfalara Gülşen Hanım. Esenlik ve mutlulk dileklerimle kutluyorum sizi. Kemal Polat
ŞİİR'İN ÇOK UZUN OLMASI ÖNEMLİ DEĞİLDİR..ÖNEMLİ OLAN BİR MISRA İLE BİN MIRANIN ANLATTIĞI ANLATIMI ANLATABİLMEKTİR..SİZ BUNU YAPMIŞSINIZ..DERİN BİR BAKIŞLA... BEDE SİZİ DERİN BİR BAKIŞLA KUTLUYORUM..
Kısa ve öz dizelerde vurgun gibiydi.İkili ilişkilerin bam teline dokunmuş sevgili gül yüreklim. Varolsun gönül emeğin.Yetkin kalemin. Her dem sevgi ve saygılarımla.
Sonucu ve alınacak kararı belli bir dava, tek taraflı, tanıkların ve kanıtların olmadığı, kendin çal kendin oyna misali, lâkin vicdanen adil omaktan uzak bir yargılama.Çok şey anlatıyor kısa ama öz şiiriniz, anlayan anlamalı,kutluyorum keskin ve dim dik kalemi.Sevgi, saygı, selamlarımla can dost.
Kişinin en güzel özelliklerinden biride vicdanıdır. Bağımsızdır hürdür vicdan Her ne karar verirse doğrudur Yüreğinin sesi saim olsun diliyorum.Saygılar.
Hanımefendi bu davaya tanık manık ararlar, ben görmedim duymadım , kim kime ne yapmış hiç haberim yok. Göreni de görmedim. Şimdi biri geliyor o bilir dediler ona sorun. :)) Tebrik eder saygılar sunarım.