(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL MEHTABIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL MEHTABIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başından sonuna kadar akıcı duygulu günün şiiri olmayı fazlasıyla hakeden nice güzel eseri okumak apayrı bir keyifti değerli üstadımı harika şiirini kutluyor saygılar sunuyorum..
Şiirlerin Ziyası yetkin kalemiii ne güzel işlemiş sevdasını ve almış yerini baş köşede hakkıyla candan tebrik ediyorum var olan başarılarınızın devamı dileklerimle selam saygılar.
Bana göre, öyle "ahım-şahım" bir şiir değil. Güzel mi? Azcık güzel olabilir. Neresi mi güzel? Anlatayım: "Ufkunda uçuşan kelebeklerin kumlar üstünde yanığı soyması" güzel. Başka? "Teşbihimi gören ay gülümsüyor" söylemi güzel Bir de "kehkeşan âleminin sevdiğinin methini duyması..." O kadar işte... * Bana göre BU ŞİİR GÜZEL BİR ŞİİR... KABULÜM... AMMA, ŞİİRLERİN ZİYASI''nın KOLAYCA YAZIVERDİĞİ, "SADECE GÜZEL OLAN" ŞİİRLERİNDEN HERHANGİ BİRİSİDİR. O SEBEPLE GÜZELDİR, amma, MUHTEŞEM DEĞİLDİR...
Çünkü; Ben bu şairin MUHTEŞEM ŞİİRLERİNİ OKUMUŞ insanım... Daha derin, daha zirve... Daha duygu yüklü, daha alıp koparan...
Bu şairi bilen bilir. Bu şaire OHH NE GÜZEL BU ŞİİR DEMEMİZ YETMEZZZZ... Bu şiir, inanıyorum ki, o' nun fazla vakit harcamadan kaleminin kımıldayıverdiği bir zaman diliminde düşüveren şiirlerinden. Hem iddia ediyorum ki DEMLENMEMİŞ BİR ŞİİRİ BU...
*
Güzel başka, şahane başka, muhteşem başka... Söyletmeyin adamı allasen!..
* Şiirlerin Ziya'sı, muhteşeme taliptir. O anladı GÜZEL dediğimden... * 6+5 11 Koşma.. * Oh ne alâ... * İnternet baştan sona dolu... Güzel, hepsi de olmasa, çoğu güzel... * * * Şiirlerin Ziyası kardeşim, seni sevmeyen dediğin gibi "kederin dibini oysun" e mi...! * Kalbî selâmlar, saygılar sunuyorum...
MustafaCeylan tarafından 5/28/2012 4:39:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Bu ne güzel bir şiirdir, ne duygu yüklü bir yürektir. Ölçülü, ahenkli, akıcı. Kutlarım bu enfes çalışmanızı. Zevk içinde şiir okuttunuz. İlhamınız bol ola, saygılarımla..."
OH BE ÜSTAD BU NE GÜZEL ŞİİR BÖYLE SU GİBİ AKIYOR İNSANIN DİLİNDEN HER HALİYLE GÜZEL OLAN KIYMETLİ ŞİİRİNİZİ VE ONUN DEĞERLİ ŞAİRİNİ KALBİ DUYGULARLA SELAMLARIM. SİTE YÖNETİMİ OKUYORDUR İNŞALLAH HEP GÜZEL KAL...
ŞİİRİN ÇOK GÜZEL LİRİK AŞK VE SEVDAYI ANLATAN BİR ŞİİRDİ ARKADAŞIM ALLAH SELAMET VERSİN.YARDIMCIN OLSUN.BUNLAR BİLİYORUM HEP İLHAMLA GELEN DUYGULAR AMA YAZAN ŞAİRLEDE BAZEN ÖZDEŞLEŞİYOR.BEN İNANIYORUM Kİ SENİN KAHRAMANININ SEVDASI GERÇEK GERÇEKTEN İNANIYORUM.ÇÜNKÜ GERÇEKTEN AŞIK OLMASA BÖYLE MISRALAR DİZEMEZSİN SENİN ŞİİRİNE ŞU GÜZEL SÖZLERİ EKLEMEK İSTİYORUM Kİ YORUM GÜÇLENSİN.SANA BİR ŞEYLER VEREBİLSİN. dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki….
Çok para kazanacak bir işin olacak yerde Karın tokluğunu paylaşabilecek bir eşin olsun yeter !
ŞİİRİN ÇOK GÜZELDİ FAZLA İMGE YOKTU.ŞİİRİNİN GÜZELLİĞİ TAM OLARAK ORTAYA ÇIKMIŞ.KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR ARKADAŞIM.
yedek bi gömleğim olsa yanımda; üstümü başımı yırtacaktım..:) sayın şairim: müthişsiniz, vesselam..yaa ne yiyip-içiyorsunuz da böylesine harikulade eserlere imza atıyorsunuz..receteyi bana da söyleyinde bende şiir yazmaya başlayayım..sanımı bunun bir tek yolu var..o da safiyane bir yüreğe sahip olmak..ben bu yüzden kaybediyorum..neyse..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..hakikatten doyumsuz bir eser..tıpkı şairi gibi..sağlcakla kalınız...
Ömrüne bereket
Allaha emanet olasın,sağlıcakla kalasın