(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL COŞMADAN KALEM YAZAR MI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL COŞMADAN KALEM YAZAR MI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahmetli Necip Fazıl Üstat; Şiir türlü tecelli yoluyla Allah'tan gelir , der. O dilemezse hiç bir şey olmaz. Kaleminize saplık. Tebrik ederim. Selamlarımla.
HAKLISINIZ ŞAİRİM. GÖNÜL COŞMADAN KALEM YAZMAZ ÇÜNKÜ KALEM GÖNLÜN DİLİDİR. GÖNÜL COŞUP DALGA DALGA YÜRÜYECEK VE DİLDEN AKACAK KALEME KALEMİNİZ İSE BÖYLECE GÜZEL ŞİİRLER YAZACAK , EH BİZLEREDE OKUMAK DÜŞECEK GÖNLÜNE GÖLGE DÜŞMESİN DOST HARİKAYDI ŞİİR İYİKİ VARSINIZ...
bozar ziya abi senin kurduğunu değil de arsızın hırsızın soysuzun nursuzun düzenini bozar bozmuştur da. tıpkı NECİP FAZIL gibi tıpkı ABDURRAHİM KARAKOÇ gibi coşturanın daim olsun abi selam ve dua ile
Öz görmeden göz görür mü? Gönül gözüyle ne görürse insan, kalem kendiliğinden yazar. Bazen bir çocuk severken duygulanırsınız onu koklarken gözleriniz ıslanır şiir yazarsınız. Bazen siyah beyaz eski bir Türk filmi izlerken anılarınız canlanır gözünüde yaşadıklarınıza veya yaşanmamışlıklara ah eder yazarsınız. Bazen de bir gül goncasının açılışına tanık olur gözleriniz, ruhunuz okşanır güllerin alına beyazına şiir yazarsınız. Kalemle savaş çığlıkları atarsınız arada barış sağlarsınız. Aşk ile ağlatırsınız kalemi. Notalar yazarsınız en güzel aşk şarkısı hüzzâm tadında meselâ.. Dünyayı dolaşır gelir, ummanlara yol alırsınız. Bilenin elinde derya deniz olur, bilmeyenin elinde zehirli ok. Kalem kılıçtan keskindir diye boşa söylenmemiş o sözler. Siz de kalemi konuşturmuşsunuz büyük bir ustalıkla. Çok güzeldi ,yüreğinize sağlık.Sevgi ve saygılarımla. Dostlukla kalın.
Yeter ki; coşturup aşk ile çağlat İstersen; küstürüp dert ile ağlat Dilersen; elemle karalar bağlat Kurduğun düzeni bozar mı kalem? =====
Yazmışsa kader tecelli edecektir, Bir süre hep bu böyle gidecektir. Yazmışsa Allah acıyı çekecektir, Bunları yok edermi bir hamlede kalem? HakanKURTARAN Tebrik ederim Hocam.
Ziya hocam yine harika bir şiirini okudum eyvallah duygu yoksa ilham gelmiyorsa birikim yoksa kalem ne yapsın şair ne yapsın örgüsü ve konusu güzel bir yürek sesi olmuş yazan yüreği kutladım selam ve dua ile.
Gerçekten kalem beynimizin, duygularımızın, insanlığımızın anlayacağınız her şeyin uzantısı, bizim emrimiz altında,bize göre yazıyor.. Çok güzel ifade etmişsiniz, her zamanki güzellikte şiiriniz,
Yürek sesiniz hiç susmasın o ne güzel sestir..... Selam ve dua ile...
Trabzon'a memleketime de selamlar bizden...