Gel ey gönül cebirle, zulüm etme kendine, Baykuş öter kapında, elem sermayen olur. Aşktan umutlu olma; taam olma fendine Zor ahvalin görüp de; akılsız diyen olur.
Derman biter dizinde, düşersin; dilin tutuk Bir yanda, gözlerinde; akar yaş oluk oluk Artık senin için de, uzak kalır mutluluk Sessizce ağla şimdi, bakarsın duyan olur.
Dur, giyme; duymadın mı? Yakar aşk denen libas Çıplak kalan delirdi, giyenlerse tuttu yas "Leylâ" zamanda ukde, gönüllerce iktibas Koy; belki son nefeste, nimetten sayan olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dur, giyme; duymadın mı? Yakar aşk denen libas Çıplak kalan delirdi, giyenlerse tuttu yas "Leylâ" zamanda ukde, gönüllerce iktibas Koy; belki son nefeste, nimetten sayan olur.
Bu şiirinizi günün şiirinden çok daha fazla beğendim... Mükemmeldi... Kutlarım...
Zor ahvalin görüpte akılsız diyen olur....Evet derler velakin bilmezler ki cennet ehli hep akılsız olanlardır.......Akılsızdan maksat ;yalana ,dolana,riyaya,zinaya ,harama .Kısacası ...Zararlı işlere kafaları çalışmadığı için akılsız derler...İşte bu hal üzre "cennet ehli akılsız olanlardır...........Selamlar ,saygılarımla............
Ben teşekkür ederim ustad...Bu "cennet ehli akılsız olanlardır" bir kitapta hadis olduğunu okumuştum ...İnşallah yanlış hatırlamıyorumdur...En doğrusunu ALLAH taala bilir...Tekrar selam ve saygılarımla.......
Dur,giyme; duymadın mı? Yakar aşk denen libas Çıplak kalan delirdi,giyenlerse tuttu yas "Leylâ" zamanda ukde,gönüllerce iktibas Koy; belki son nefeste, nimetten sayan olur.
Yapı olarak olabileceği kadar ustaca bir şiir olmuş. Kelimeler ancak bu kadar hizaya getirilebilir. Aruz vezninin bütün güzelliği ve estetiği azami ölçüde işlenmiş. Bu durum ses çok güzel bir ses ahengi ortaya çıkarıyor. Şiir okumanın ne kadar büyük bir mutluluk olduğunu düşündürüyor. Teşekkür ederim emeğinize.
Dur, giyme; duymadın mı? Yakar aşk denen libas Çıplak kalan delirdi, giyenlerse tuttu yas "Leylâ" zamanda ukde, gönüllerce iktibas Koy; belki son nefeste, nimetten sayan olur.
çok güzel di dizeler sevgiyi aşkı anlatan saygılarımlasınız herdaim
Dur, giyme; duymadın mı? Yakar aşk denen libas Çıplak kalan delirdi, giyenlerse tuttu yas "Leylâ" zamanda ukde, gönüllerce iktibas Koy; belki son nefeste, nimetten sayan olur.
Üsatdım kalemini duygularını yüreğini kutladım selam ve dua ile.
harika bir şiir okudum.Gönülden kutluyor
saygılar sunuyorum..