Sallanır bastığım yer Tahtasında gıcırtılı alabildiğince Gövdesi eğik kalır güvertem...
Masamdaki yarım kalan su terazim Bardağımdaki yudumlayamadığım su Sallar beni fırtınasında...
Şimşek çakar deler yelkenimdeki bezi Dayanırım son sol yanım diretmişliğimle Kırılır pusulam kırılır dümenim...
Okyanus ortasında çatırtılı Susar yalnızlığındaki tayfam...
Ruhum en parlak yıldıza sarılır Mürettabatımtaki bahtımla Sallanırım en son filikamı umutlarıma verir Çekilirim..çekinirim..çekincesiz...
Vurulurum... deniz dibi yosunlu karalara Otururum Batarken nefessiz Dalarım en güzel uykulara Balık sarar etrafımı Ben batık bir gemiyim sensiz senin bilmediği bir okyanusta...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BATIK GEMİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BATIK GEMİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
___________________Bilinçli olarak yazılan her kelimenin her harfin her satırın insan farkında mutlaka dostun yüreğinden gelen bu seslenişe illaki katkıda bulunmak gerek dediğinize katılmamak elde değil haklısınız umarım orada yazılmış her kelimenin bir gün birer şiir olarak sayfasında asılı görme şansına ererim saygılarımla hanımefendi...
_______________dost yazanlar... batmaz bir geminin içindedir bunu blesin.. Batırılması gerekenlerse geçmiştir...Yarın su durgundur aç yelkenini, sabahlarına...Göreceksin daha nice yüzen gemileri... Hüzün asma sapımız olsun...biz batmayan gemi emi.....
bit lerden arınmak için suya dalmak gerek.