Dağılır ruhum tuz buz olur dökülürüm harabelerimdeki hatıralar dökülür elek altına, ayaklarına dökülürüm...
Toz olur toprağa karışırım yağmurun kokusunda Savrulurum sana sarılmalara Önce saçlarını koklar rüzgar Sonrasında senli tenini...
Ayaz çalmış demire yapışır ellerim Dudağım yapışmaları kıskanır kururken sesim Üşürüm sarı düşen her yaprakta...
Çınar büyüklüğü küçük saksı yüreğim Ben ağlarken sularım yağmurları bilirsin Yeşermek vardı kış ortası zemheride Biz zoru seçtik kolay olmayan yanlarımızla...
Bir yanımız yetim bir yanımız zehir zemberek Adam gibiydi sevmelerimiz Ten et ve ruh gibi birleşirken ikimiz Ve saatler zehir olan zembereğinde döner...
İnfilağı yüksek patlamalarına hazır ve nazır Tahrip güçü yüksek bir mevsim açar Patlar papatya en beyazından Gelinliği olan beyaz kavuşmalarımızda Sıçrar damlar beyaza kan kırmızı kan Ve biz düğün gecesi ölürken birleşiriz... ayrılıklı sevişmelerimizde...
-"Hüzzam" değerli katkın ve yardımın için sonsuz teşekkürlerimle...TEŞEKKÜRLER...
"HERKESİN KANDİLİNİ KUTLARIM...DUALARDIR İNSANLARI YAŞATAN VE AYDINLATAN YOLUMUZDAKİ KARANLIĞI... KANDİLLER VE DUA...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müjgan Akyüz (Annem/ Ablam) Sen gibi yazan birine kendimi okutabiliyorsam ne mutlu bana. Yorumun bile en büyük değerdir benim için bilesin...Ellerinden öptüm...En derin saygı, sevgi ve selamlarımla...
İnfilağı yüksek patlamalarına hazır ve nazır Tahrip güçü yüksek bir mevsim açar Patlar papatya en beyazından Gelinliği olan beyaz kavuşmalarımızda Sıçrar damlar beyaza kan kırmızı kan Ve biz düğün gecesi ölürken birleşiriz... ayrılıklı sevişmelerimizde...
kutlarim harika dizelerdi gönülsesiniz hic susmasin saygimla...
İyiki işittim şiir sesinizi
iyi ki...
Sevgiyle