(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİN OYUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİN OYUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziya bey, şiirlerinize hayranlığımı biliyorsunuz. Bilmenizi isterim ki ben bir ilahiyatçıyım. 24 yıllık din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmeniyim. Ayrıca on yılı aşkın fahri vaizlik geçmişim var. Özellikle kader konusunda bir çok bilimsel çalışmam var. Yani din benim uzmanlık alanımdır. Ayrıca konu Allahın affetmesi değil KADER konusudur. Bu konuda suzan hanımdan anlamsız bir fırça yiyerek yaptığım eleştiriye zaten pişman oldum. Ben sadece "BEN UYGUN GÖRÜRSEM KADERİ DEĞİŞTİRİRİM" şeklinde bir ayet olmadığını vurguladım. Konu burada tartışılacak kadar basit değil. Konuyu kapatmak istiyorum. Ayrıca profil resmim üniversite yıllarından nostaljidir. selamlar.
''İpin ucu onda, çırpınma boşa.'' ...İşte asıl mesele bu, ipi ne feleğin ne de keleğin eline kaptırmamak. Kaptırınca düzelmez kolay kolay, ne moral kalır ne güç. Kayıplar giderek çoğalır. Bu bağöamda öğütçen ve öğretici bir şiir. Kalemin.ze sağlık... Beğenim ile saygılar.
Güzel gardaşım Ziya,güzel şiirdi, duyguluydu, beğeni ile okudum,insanlar anlamak bilmiyor. Seçkin kalemi ve engin yüreği kutlarım, En içten selam ve saygılar.
Üstadım el-hak bizler dünya sahnesinde ilahi yazgı denilen kaderin oyuncularıyız bu sahnede rolümüzün dışında bir şey yapmaya muktadir değiliz bazen baş rol bazen fugüran hayat oyununu perde bitene kadar ounuyoruz.
Ziya hocam eline diline yüreğine sağlık şiirini kutladım selam ve dua ile.
SAYIN ARKADAŞIM.HECE VEZNİ İLE YAZILMIŞ ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRLE KARŞILAŞTIM.ÇOK SEVİNDİM ÇÜNKÜ BEN HECE VEZNİYLE YAZILAN ŞİİRLERİ ÇOK SEVİYORUM.ZATEN KALU BELA DENİLEN ZAMANDA.ALLAHLA AKİTLEŞTİĞİMİZ ZAMAN KADERLERİMİZ LEVHİ MAHFUZDA YAZILIYDI.SEN İSTERSEN KENDİNİ PARÇALA ALNINA NE YAZILMIŞSA BAŞINA GELECEKTİR.ANCAK ALLAH KİTABIMIZDA ŞÖYLE DER.DÜNYADA YAPTIĞINIZ İYİLİKLER VE YAPILAN DUALAR SONUNDA BEN UYGUN GÖRÜRSEM KADERİ DEĞİŞTİRİRİM DİYOR.ONUN İÇİN DEVAMLI DOĞRU İNSAN OLMAK LAZIM.HARİKA BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ.KUTLARIM .PUANIM TAM SELAMLAR....Nerede olursan ol Allah’a karşı gelmekten sakın; yaptığın kötülüğün arkasından bir iyilik yap ki bu onu yok etsin İnsanlara karşı güzel ahlakın gereğine göre davran.(TIRMIZİ)
SAYIN ARKADAŞIM.ÇOK GÜZEL BİR CEVAP VERMİŞSİNİZ.ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BEN ZATEN KENDİSİNE SÖYLEDİM BEN HAFIZ DEĞİLİM AMA.TÜRKÇESİNİ 5.DEFA OKUDUM .BU KONUDA ÇOK MERAKLIYIM.VE BU KIŞ TAM 2 AY UĞRAŞARAK KİTABIMIZI 6 YÖNDEN İNCELEDİM.KENDİSİNE GENEDE TEŞEKKÜR EDERİM.BÖYLELERİYLE POLEMİĞE GİRİLMEYECEĞİNİ ÖĞRETTİ BANA.SELAMLAR....
sayın arkadaşım.yorumuma cevabınızı şimdi okudum.ben kitabımızın tercümesini 5 defa okudum ve 6 yöndende ayrı ayrı inceleyip 3 defter dolusu inceleme yaptım.ben hafız değilim.hersureyi,her ayeti aklımda tutamam.ben yaptığım incelemelerden ve okuduğum hadis kitaplarındamn çıkardığım sonuçtu.defterlerimi karıştırdım.ve bazı surelerin içinde duanın ne kadar önemli olduğu vurgulanıyor.sizin inancınız nedir bilmiyorum.benim tek dostum ALLAH veKUR'AN_I KERİMdir.bir zahmet kitabımızdan şu ayetleri okuyuver.ve bunu lütfen tartışma haline getirmeyelim. BAKARA/74- NİSA(16_43)__MAİDE/40----TEVBE/15----TEGABUN/17
Suzan hanım özür diliyorum ama yorumunuza müdahale etme ihtiyacı duydum. Dini duyarlılığınız tyakdire şayan ancak kader anlayışınızda problem var gibi. "DÜNYADA YAPTIĞINIZ İYİLİKLER VE YAPILAN DUALAR SONUNDA BEN UYGUN GÖRÜRSEM KADERİ DEĞİŞTİRİRİM DİYOR" demişsiniz. Nerede demiş? yazarsanız sevinirim. Saygılar.
canım şiir okumak isteyince sizin şiirlerinize koşuyorm.
anladım ki doğru yoldayım.
Siz bir deyasınız