(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL TERANESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL TERANESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygı değer hocam sizin şiirlerinizden feyz almaya çabalıyorum. Bu şiirin son dörtlüğündeki (kazan da kaynayan can kadar hürüm) diyorsunuz bu bana biraz agır geldi anlayamadım Zahmet olmazsa izah edermisinz? çok tşk ederim şimdiden
Çözdüm:) Nasıl bu kadar güzel şiir yazdığınızı ve hecede benzetmeleri ustaca kullanmanızın sebebini de anladım sonunda... Tabi teşbihte hata olmaz..
Trabzonlu sunuz galiba Karadeniz insanının konuşması şiir gigidir.. Onlar kadar devrik cümle kullanan ve benzetme yapan başka bir gölge insanı yok ... Bu konuşma tarzı yetenekle ve gönlün coşmasıyla şiire döner...
Bundan hiç şüphem yok siz çok daha güzel şiirler yazabilirsiniz... Gayretinizi takdir ediyorum.. Ve tekrar kutluyorum.. Bir nükte; Gönül coşmadan kalem yazmaz ki zaten.... Allah'a emanet olun...
üstadım komik oldu ama kusura bakma dalgınlıkla yomu yazmadan gönderdim. Hoşgörünüze sığınıyorum. Şiire gelince: Tek kelimeyle mükemmel. Yüreğine sağlık. Devamını bekliyorum. Selam ve saygı ile...
Çok şık bir şiir olmuş. Teşekkür ederim. Sizin şiirlerinizi okuma fırsatı bulmak şiire, edebiyata, felsefeye ilgi duyan herkes için büyük bir şans. Şükür ki ben de bu şansa sahip olanlardan biriyim. Wesselam :))
şiirin atmosferine vakıf olabilmem için sanırım iyi bir eğitimden geçmem lazım..boyumu-posumu aşan büyüklükte yazılmış bu harika eseri ve eserin müellifini tebrik ederim.. saygılarımla ..sağlıcakla kalınız sayın şairim..
Derler ki; çok seven ermez murada Terk-i diyar eder, durmaz burada Kasavetten uzak denilen oda Sin denen penaha bakmaya gebe.
SON DURAK KARA TOPRAK..USTA KALEM LER YAZARSA BİR BAŞKA GÜZEL OLUYOR YÜREK SESLERİ CANDAN TEBRİKLER ,DUYGULARINZA YÜREĞİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ BİTMSİZ OLSUN DEĞERLİ DOST YÜREK (HEMŞEHRİM) SELAM SAYGIMLA.
USTA KALEMİ OKUMAK GÜZELDİR ÜSTADIM, ŞİİRİ ÜST ÜSTE OKUDUM VE ZEVK ALDIM yÜREĞİNİ VE KALEMİNİ ALKIŞLAMAK TAN BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNEMİYORUM KALEMİN DAİM OLSUN USTA SAYGILAR SELAMLAR
sin,penah tebrikler en son sığınılacak yer aydınlık bir mezar olur inşallah.mükemmel. doğrusu bu kadar kısa zamanda şiir konusunda aldığın yol alkışa değer.eyvallah.paylaşım değerli.
Aşığın sermayesi yüreğidir.Hep böyle dertlidir dinmezki kalp ağrısı...
Derler ki ;çok seven ermez murada....ALLAH TAALA firak iptilasını kularına vermiş ki bunda bir hikmet var .Benden başka herkes sizi terkedecek,benden gayrısına güvenmeyin....
Teşekkür ederim güzel şiiriniz için....Selamlar ve saygılarımla....
ÜNSÜZ ŞAİR... tarafından 5/15/2012 12:31:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
sizin şiirlerinizden feyz almaya çabalıyorum.
Bu şiirin son dörtlüğündeki
(kazan da kaynayan can kadar hürüm) diyorsunuz bu bana biraz agır geldi anlayamadım
Zahmet olmazsa izah edermisinz? çok tşk ederim şimdiden