(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Oyun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Oyun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah satılır mı birlikte oynadığımız savaştığımız seviştiğimiz yerler oyunla
oyunları bozacak oyun yok ortalıkta her yerde amerikanca dualar ediliyor yurdu sürmeye yurdundan
Evet gerçek bu oynanan oyuna karşı çıkarılacak oyun yok hala memleketimizde sadece sergilenen oynanan oyunun farkına varmadan onaylayan seyirci fakat elbet birgün bozulur bu oyun kutluyorum yazan kalemi sevgi ve saygılarımla...
A.B.D.'NDE BİR AFROAMERİKALI MÜSLAMANA " HOW ARE YOU " DİYE SORDUĞUNUZ ZAMAN " FINE ELHAMDÜLLİLLAH " YANITINI ALIRSINIZ, ÖYLESİNE HOŞ BİR İFADEDİR Kİ BU HEM DİNİMİZİ VE HEM DE HER İNANCI EVRENSELLEŞTİREN. NAÇİZANE FİKRİM ŞUDUR Kİ ; OKYANUS ÖTESİ HEM CONİSİ İLE VE HEM DE ŞIHLARI İLE ZİNHAR BOŞ DURMAMAKTADIR AMMA ASIL TEHLİKE İÇERİDEDİR VE TEHLİKENİN BÜYÜĞÜ DE YILLARDIR YAZIP ÇİZMEKTEN VE KURULTAYLARDA KAVGA ETMEKTEN BAŞKACA HİÇ BİR İŞ YAPMAYAN VE DAHİ DİLİNDEN KEMALİZMİ DÜŞÜRMEYEN SOSYAL DEMOKRATLARDADIR. İKTİDAR KAVGALARI HEP BÖLÜNME GETİRMİŞTİR, ATAMIZIN FİKİRLERİ ÇAĞDAŞ DÜŞÜNCE DERNEKLERİNDE ROZETLEŞTİRİLİP GELİR KAYNAKLARI YARATILMIŞTIR, YALANDAN CUMHURİYET MİTİNGLERİ İLE GÖVDE GÖSTERİLERİ YAPILMIŞTIR Kİ ORTAYA KONULAN BAĞIRIK ÇIĞIRIKIN DIŞINDA HİÇ BİR ŞEYDİR, BU GÜNLERİ SOSYAL DEMOKRATLAR ELLERİ İLE HAZIRLAYIP ALTIN TEPSİDE SUNMUŞTUR EZELİ RAKİPLERİNE.
HEPİMİZ GİBİ DOLUYUM BEN DE, KUSURA KALMAYINIZ ŞİİRİNİZİ YORUMLAYACAĞIM DERKEN YAZDIM ÇİZDİM BEN DE İÇİMDEKİLERİ.
Anne yavrularını cennetine al, Onlar ki vatanı için can verdiler. Ser verdiler sır vermediler ben gibi, Kucakla bizi anam şehidiz biz.
Vatana aşık olan ne oyun dinler ne eşkıyalık, ne vatan satar nede hıyanet eder. Kurtuluş savaşındaki gibi elif sırtında mer mi taşır yine sırtında aç açık meme bekleyen yavrusunu düşünmeksizin.
çok güzeldi ama geç okudum bu gün AFFOLA DOST ŞAİRE
bitmedi oyunlar bu ülkenin gökyüzünde bunu yapacak biziz yine.bigün efendiler susun bizim birbirimizle sorunumuz yok,sorun sizin aç gözlülüğünüz sizin bitmez tükenmez hırslarınız diyeceğiz buna inanıyorum kutlarım duyarlı kalem
ÜSTADE; DİZELERİNİZE BAŞTAN SONA KATILIYORUM. İKTİDARA KİM GELİRSE GELSİN HER NEDENSE HEP AMERİKANCI OLUP ÇIKIYORUZ BİRDENBİRE ORTAYA. ADAMLARDA ŞEYTAN TÜŞÜ VAR YOKSA BİZİM İKTİDAR SABİHİ OLACAK ONLARLA İLE OLANLARDA... NEYSE... SAYGILARIMLA...
Yasalmış diyorlar.Kimi kandırılıyorlar.Gitiği gördüğü yerlerde böylemi yapıyorlar.Sıra topraklarımızın üzerinde müştemilat olarak gördükleri milletimdemi. Kutlarım yüreğini arkadaşım.
ÇOK GÜZEL VATANSEVGİSİNİ DİLE GETİREN LİRİK BİR ŞİİRDİ ARKADAŞIM.BİZ BÜTÜNETNİK KÖKENLİLERDE YAŞIYORUZ.BİZ HEĞİMİZ KARDEŞİZ ALLAH İZİN VERDİĞİ SÜRECEDE YAŞAMAYA DEVAM EDECEĞİZ.ÇAKALLAR İŞİ BOZMASA.KUTLARIM ÇOK GÜZEL BİRLİRİK ŞİİRDİ.PUANIM TAM SELAMLAR.
söyle de bileyim dört kişiden ikisi duyuyor mu figanı etle kemik yabancıysa eğer yine ve yeniden şurup olsun heveslerine düşünmeyi bilmeyene davul-zurna azmış meğer günü birlik sevdalardayız, yarınlar da ne demek ter dökmeyince damara eğreti kanlar var elbet ağla gönül ağla, hem de hıçkırarak felsefi boyutun kahramanları bizce malum eller acep insanlığından utanır mı, maşaya kısan cahiller….10.05.2012-Ahmet BOZTAŞ
Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
abd planı varken c planına ne gerek var diyene yuholsun
sağlıcakla