Ey yüreğimi herçü merç eyleyenim Satır satır yazışım seni özleyişimdendi önce nedendi içime saklayışım başlayışım
Takvim yaprağının üzerine seni işleyişim Kurşuni gidişlerine inattı mavi tükenmez Dandelindeki ipin inceliğiydi çizdiğim Yırttığım çok geceler oldu...
Ay’la konuşurken suskunluğu öğrendim Her dolunayda sen doluyordun odama Ama ben hep boşalıyordum göz sağnaklarında Hasret topraklarını gece ıslatırdım birde begonyalarımı
Bir akşamsefası anlardı da bir ona konuşurdum Kağıtlar dolusu Susardı kuruyan dudaklarım, zifiriyle ıslardım
Sana yazdıklarımı ve dokunuşuna Kağıt dar gelirdi senin uzaklarda oluşuna Ve ben her sabah uyanışlarımdı düş görüşüm Serçe öpüşü gülücüğün uyandırsın ölüm sessizliğimi...
Bilirim bağırsam duymazsın Seslensem,yankısındaki dağlara söylesem de Gelemezsin bilirim...
Kelebek kanadı ağır gelir ,seni yazmalarıma Saat bile durgunluğunda seni göstermekte Gidişinde içimdeki pili de pimi de çektim Ya senin gittiğine beş vardı Ya gelişine... Durdurulan zamanda P a t l a m a s ı . . . az kala . . .
Satırlarıma son vermeden önce Sonlanana kadar seni sana yazacağım Sen bilmesen de ... duymasan da...
Gelişindeki güzellik gibi şimdilik hoşcakal Yorulmadım da Yüreğim ağır gelir oldu bu aralar Seni niyeyse yazarken yorulsam da....
Dur kalemimi açıp sabahtan bir daha yeniden... Seni Ne Çok Sevdiğimi Yazacam Gücümce .... UYANIRSAM....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUN MEKTUP... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUN MEKTUP... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
pembe bir şiirdi..bir daha okunması gereken unutulmuş heyecanlar vardı..dizelerde..şiirlerin imgelidir..benim şiirlerimde şifrelidir.. :)) ablasının gülü bir daha okudum.. okudum. bir daha okumak gerekli diye düşünüyorum