(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) Tabiatı da alıp arkasına şair yrümüş yürek sesinin peşi sıra... Keşke geçmiş zamanlı kiplerde bitmeseydi. Ama yaşarken değil de sonrasında daha kolay iniyor galiba bu duygularımız kaleme.
Bu arada ben nesirlerinizi de ilgiyle takipteyim usta ancak onlara yorumların, şiirlerdeki gibi duygu paylaşımından biraz fazlaca olması gerektiğini düşünüyorum. Bir gün orda da görüşeceğiz, ilk fırsatta :)
Beğeniyle takip ettiğim kaleminize tebriklerim ve saygımla..
saz ağlayışı ney sesi su kenarı su gibi bir özlem ve nefesimiz içten gelecekti solurken aşkı ikimiz tek olacaktık...
İŞTE O ZAMAN HAYKIRACAKTIM SENİ ÇOKKKKK SEVİYORUM İŞTE...diye
sevgiye dair sevdaya dair nice güzeldi dizeler.. en güzel haykırıştır seni seviyorum demek.. haykır şairem duysun dağlar taşlar.. kutluyorum şiiri şairi.. sevgim saygım her daim..
kırkikindisindeydi gözler söz kısalır gece uzardı dikenlisi kırılılır telin esaretindeki bülbülün kafes çatlar göğüsüne konardı bir gülün an değilmiydi ki geçip giden salisesindeydi mevsim bir beyaz bez bir kahverengi toprak ve aşk yazılamaz yaşanır
Tabiatı da alıp arkasına şair yrümüş
yürek sesinin peşi sıra...
Keşke geçmiş zamanlı kiplerde bitmeseydi.
Ama yaşarken değil de
sonrasında daha kolay iniyor galiba bu duygularımız kaleme.
Bu arada ben nesirlerinizi de ilgiyle takipteyim usta
ancak onlara yorumların, şiirlerdeki gibi duygu paylaşımından
biraz fazlaca olması gerektiğini düşünüyorum.
Bir gün orda da görüşeceğiz, ilk fırsatta :)
Beğeniyle takip ettiğim kaleminize tebriklerim
ve saygımla..