Zırhı delik deşik bir savaşcının kırık kılcındaydı kendi yüreği gürz değildi zırhını delen, gözündeki asit sağnağı...
yitik bir vakitte günün geceye, gecenin günle buluştuğu ufuk çizgisinde yerin göğü kucakladığı bir andı kızıl kıyamet şafağında çeliktendi zaman akrep ve yelkovanın mızrak olup yüreğe saplandığı yorgunluğundaki savaşlara sürgün...
yürek örsünde örselenen su ile hayat bulan kor ateşi harlandıran körüğündeki bir nefesti tanrılardan ateş birde su istedi çatlak dudaklarını doldurması için toprak diledi
baharlara savurdu saçlarını güneşin kızı dokundu ormandaki kutsal meşenin yeşil yaprağına buz eridi, çiçek açtı (yeşerdi) çelik sertleşti,
toprağın oğlu sildi yüzündeki balçığı araladı göz kapaklarını bir eli sol yanında diğer eliyle sapladı toprağa kılıcını gülümsedi güneşin kızına...
beyaz bir güvercin kondu saplanmış kılıcın tepesine yaralı bir ejderha kanadıyla bıraktı kanlı tek telli bir kemanı kanayan bir aşkın senfonisi yayıldı etrafa...
deniz uyandı uzandı ıslak elleriyle dokundu dolunaya zümrütü anka tüyüyle renk getirdi güneşin kızının şarkısına hayal ettiğim hayalet söyledi en güzel ezgileri...
savaşcının serçe parmağına kondu bir serçe dokundu bir notaya ses yakılandı eşlik etti bir martı kükredi , çığlığındaki bir aslana yaşatmak için bir aşkı...
güneşin kızının elini tuttu toprağın oğlu yağmurun bereketinde yeşertiler barışın çocuklarını Tanrı sevdiklerine bahşetti verdi onlara her istediğini yaşatmak için saldı yüreklerine sevgiyi....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL/ET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL/ET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneşin kızının elini tuttu toprağın oğlu yağmurun bereketinde yeşertiler barışın çocuklarını Tanrı sevdiklerine bahşetti verdi onlara her istediğini yaşatmak için saldı yüreklerine sevgiyi... Çok güzel hayal gibi dizeler, ışığın bol olsun...sevgilerimle...
Aşk evrenden büyük ve güçlü...Kaos içinde görünen evrenin, özündeki tek gerçek aşk.Savaş ve barış evrenin dialektiği.Yağmurlar söndürür savaşın ateşini, ateş eritir yüreklerimizdeki buz'u,güeş toprakla evlenir, gülümser yeni doğan çocuğa sevgiyle...ve kaoslarda ki aşk tanrılığa dönüşür... Selam, saygi,saygılar.
asker55 tarafından 4/29/2012 9:21:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTAD'ım Aylar geçti ben hala devam ediyorum karalamaya.Onca geçen zamandan sonra sizin yorumunuzu görmek beni fazlasıyla onurlandırdı bilmenizi isterim. Yürekten saygılarımla....
yitik bir vakitte günün geceye, gecenin günle buluştuğu ufuk çizgisinde yerin göğü kucakladığı bir andı kızıl kıyamet şafağında çeliktendi zaman akrep ve yelkovanın mızrak olup yüreğe saplandığı yorgunluğundaki savaşlara sürgün...
..bu güzel eser, her hangi bir geyik muhabbetini açacak öncü ve güzel bir başlangıcı simgeleyen önsözlerden bir tanesiydi. Yazan ellerinize yüreğinize sağlık.
güneşin kızının elini tuttu toprağın oğlu
yağmurun bereketinde yeşertiler barışın çocuklarını
Tanrı sevdiklerine bahşetti verdi onlara her istediğini
yaşatmak için saldı yüreklerine sevgiyi...
Çok güzel hayal gibi dizeler, ışığın bol olsun...sevgilerimle...