kayarken bulutlar kendi seyrinde en gizli tapınaklarına girdim Tanrıların yardım istedim dokunurken ellerim IŞIĞA sahiplenmek için değildi dokunuşum bir hüzmesi için bile büyüktü gecede öleceğimi bildiğim savaşlarda bilirimki gözlerim kapanacak onun içindi eğilişim kurutulmuş toprağa ellerimle sarılışım savurulurken rüzgar avcumdan sana karışmak içindi tozlarım dik durdum arenalarda hep ONURLA...
küçük tanrıların heykellerini öptüm mumun yüzüme yansımasında beyaz bir özgür at koştu çiti olmayan bir yerde...
yelesi boynuna dolandı rüzgarıyla bir çalı kuşu gelip konarken yanığındaki bir harebeye ruhuna kanat çırptı...
ben izledim güldüm yaralı halimle kan ayandı toprağındaki yaram kan at oldu beyazından koşan at kavuşmak için savaşan...
Zeus geldi yanıma söyledi bin kez yaşanır bir kez ölünür Herakles serbest bıratı beni kırlara...
kalkanı atarken atıldım savaşlara beni cennette çağıranları için öldürdüm hemde çok ölebilmek için yanlışlıkla bir kılıcın bana saplana bilmesi için ...
dua ettim savaş Tanrıçalarına Savaş meydanında kanatlarıyla yükseklere uçursun diye onun için en ölümcül savaşlara gönüllü girdim korkarsam kavuşamam...
hatırlamamak zaten ölüm KANAYAN KANAT indi yanıma beyazıyla bıraktım kılıcımı yere koştum usta savaşçının üstüne üstüne kazansınsın diye zaferini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN/AYAN KAN/AT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN/AYAN KAN/AT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.