gerçek bir hayat hikayesi...az tanınan çok uzaktaki birinin anısına...
aklımda tutuğum tek şeydi üç şey... biri duyduğum sesler diğeri gördüğüm renkler en önemlisi aldığım nefes...
anlatın ne olur seslerin nasıl geldiğini karganın , serçenin yada teneke sesinin sesini tarif edin bana eskiden gördüğüm renkleri yada bez bebeğimi verin elime...
neden kimse anlamazki gördüğüm renkleri çığlığımdaki seslerin hafızamdaki yankısını bana deli dediklerini bakışlarından anladım çocukluğumda söyleyceklerim dilimi duyacaklarımı tanrı aldı ama ben anladım sevgi ve inaç ayakta dik tutar acizliği azim..dokunmaktır bir harfe yada bir ses teline SULLİVAN gibi... kapalı bir gözde dokunurken renklere ayrıntılı... hayatın en önemlilerini içime çektim her tokalaştığım el verirken bana enerji kusurlarımla her şeyi gördüm.. benim göremediğimi... ama onlarında görmesini isterken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
üç ŞEY... ve..SU-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç ŞEY... ve..SU-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRIKLER..Kaleme düşen güzeldi.
.Daim olsun...